Hasta la Visa: як бренди прощаються з ринком росії за допомогою логотипів
Глобальні компанії йдуть з російського ринку у відповідь на нічим не спровоковане вторгнення до України. На даний момент більшість цих виходів здаються тимчасовими, але на випадок, якщо такі бренди, як McDonald’s, Adidas та Netflix, захочуть розірвати стосунки з російським ринком назавжди, чеський арт-директор Вацлав Куделка розробив кілька потенційних логотипів, щоб надати більш офіційного-вигляду.
На даний момент більшість цих виходів здаються тимчасовими, але на випадок, якщо такі бренди, як McDonald’s, Adidas та Netflix, захочуть розірвати стосунки назавжди, чеський арт-директор Вацлав Куделка розробив кілька потенційних логотипів, щоб надати більш офіційного-вигляду.
Наповнений каламбуром проект передбачає, що відомі імена говорять російському народу «досвидания» за допомогою своїх логотипів, оскільки тиск посилюється і виникають проблеми з ланцюжком постачання.
Джерело: MMR
Читайте також –
Великий вихід: IKEA, H&M та ще 70 компаній пішли з ринку РФ, хто залишається