Бренд жіночого одягу Vovk отримав престижну премію «Вибір року 2016»

Бренд жіночого одягу Vovk отримав престижну премію «Вибір року 2016»

12.12.2016 03:42
  542
Ukrainian Retail Association

ТМ Vovk переміг у номінації «Національний виробник року одягу для жінок».

10 грудня відбулася шістнадцята церемонія вручення нагород престижного конкурсу «Вибір року 2016». В цьому році премію отримали кращі компанії в 43 категоріях, за яких проголосували українці з усієї країни, експерти та журі.

У номінації «Національний виробник року одягу для жінок» переможцем став український бренд Vovk. У 2016 році компанія, яка є членом Асоціації рітейлерів України, відкрила десять магазинів-студій, розширивши роздрібну мережу до 15 торгових точок у десяти містах країни. Також ТМ Vovk суттєво наростила обсяги виробництва продукції на власній фабриці.

Нагадаємо, лідер кожної з номінацій конкурсу «Вибір року» визначається за результатами комплексного дослідження ринку. Опитування респондентів і обробку даних проводить компанія Kantar TNS Ukraine. Результати дослідження щорічно проходять аудит компанією Deloitte Ukraine. В опитуванні беруть участь жителі України (40% від загального бала), респондентам задають питання – «Який товар\послугу\ТМ\компанію-виробника з категорії ви вважаєте найкращим?». Також голосують експерти (30%) і представники рекламних агентств (15%). Журі висловлює свої особисті переваги у кожній категорії – це дає ще 10% від загального балу, оргкомітет – 5%.

Колектив та керівництво Асоціації рітейлерів України вітає ТМ Vovk із заслуженою нагородою і бажає подальшого процвітання та нових перемог!

Читайте також –

Засновник бренду VOVK: власники ТРЦ не вірять у стабільність українських брендів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  59
Усі новини ринку