
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


Watcom Україна, спираючись на дані індексу динаміки відвідуваності торговельних закладів України Shopping Index, зафіксував спад трафіку відвідувачів торговельних закладів майже на 20% з 1 до 31 січня.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU у прес-службі компанії Watcom.Україна, згідно з вимірами, весь січень щотижня відбувалося зниження трафіку відвідувачів торгових центрів у середньому на 5% по відношенню до попередніх тижнів і за місяць трафік впав на 18%. Експерти зазначають, що така поведінка покупців є типовою у перші тижні року, коли йде спад купівельної активності. Зростання трафіку зазвичай відбувається, починаючи з 5-6 тижнів, коли набирають силу три причини: закінчення періоду тривалих новорічних канікул, запит на купівлю товарів до нового весняно-літнього сезону та бажання придбати подарунки близьким до традиційних свят у лютому-березні.
Тому є сенс лише оцінювати динаміку падіння та можливі фактори впливу, крім сезонних, – наскільки вони важливі, і чи варто на них звернути увагу. На думку аналітиків Watcom Україна, особливих ознак для хвилювання наразі немає. Вплив пандемії на стабільність економіки зменшується – зростає відсоток вакцинації населення, обмеження поступово скасовуються, закриття торгових центрів не прогнозується. Навпаки, очікується пожвавлення попиту і трафіку з поступовим зняттям карантинних заходів, повернення споживачів до життя.
Короткострокові зниження курсу гривні до долара, яке беруть до уваги як споживачі, так і бізнес, зумовлено головним чином психологічним фактором: геополітична ситуація сприяє витоку капіталів, і як тільки напруга знизиться, показники стабілізуються.
У поточному році вже не очікується такого суттєвого подорожчання енергоносіїв, і як наслідок, суттєвого зростання цін, що впливає на платоспроможність та поведінку споживачів. І хоча торішня тенденція й надалі тисне на українську економіку і впливатиме на прискорення інфляції, але, за підрахунками уряду, реальні доходи населення зросли на 6%, рівень заробітної плати у грудні 2021 року досяг майже $600, що дозволить нівелювати можливі негативні наслідки.
Довідка. Watcom.Україна — експерт у галузі оцінки та аналізу потоків відвідувачів. Компанія забезпечує повний спектр послуг в області shopper marketing від збору та аналізу даних з рішеннями по оптимізації та розвитку бізнесу, а також послуг консалтингу у сфері рітейлу. Shopping Index Україна — це динаміка відвідуваності торгових центрів України порівняно з попереднім тижнем та аналогічним періодом минулого року.
Читайте також –
Обнадійливе зростання: у грудні трафік відвідувачів у магазинах зріс майже на 30% – Shopping Index