Varus випустив лінійку товарів private lable з відомими героями мультфільмів

Varus випустив лінійку товарів private lable з відомими героями мультфільмів

01.02.2022 02:30
  801
rau

Після зимових свят на полицях супермаркетів Varus з’явилися дитячі продукти в упакуванні з мультиплікаційними героями від телеканалу Nickelodeon. Цуценята із «Щенячого патруля», «Черепашки ніндзя», «Кафе Баттербін» та інші персонажі прикрасять товари власної торгової марки Varus — Trixi.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба мережі, це результат нової DTR (direct-to-retail) угоди компанії з брендом ViacomCBS на виготовлення ліцензійної продукції з героями мультсеріалів телеканалу Nickelodeon. Для розуміння: DTR — це пряма угода, за якою рітейлер стає ліцензіатом, а також продавцем продукту. Рітейлер повністю відповідає за процес виробництва та продукцію, а також сплачує ліцензіару роялті за франшизу. Супроводжувала угоду ліцензійна агенція Mood Brand Licensing (NBE LLC), що представляє інтереси корпорації ViacomCBS на території України.

Продукцію з яскравими героями можна купити в кожному супермаркеті Varus. Маленьким клієнтам стануть до вподоби сосиски та какао, адже цільова аудиторія ТМ Trixi дуже схожа з аудиторією каналу Nickelodeon: це діти від 3 років, які обожнюють мультфільми. Згодом у продаж також надійдуть згущене молоко, печиво, желе та соломка власної торгової марки.

“Вже багато років модель DTR залишається трендом всесвітнього рітейлу”, – говорять в компанії. Цей інструмент для просування власних торгових марок активно використовують великі торговельні мережі (Walmart, Target), світові бренди одягу (Zara, H&M, Marks and Spencer) та інші. Серед торгових мереж України Varus став одним з перших, хто випробував подібний формат взаємодії.

“Прямі виробничі угоди вигідні як для ліцензіара, так і для рітейлера. Перший отримує можливість побудувати тривалі стосунки з роздрібними партнерами, тоді як другий матиме змогу запропонувати клієнтові унікальні продукти, доступні тільки в його магазинах. Це своєю чергою дозволяє рітейлеру наростити обсяги продажів, задовольнити потреби покупців та вирізнитись серед конкурентів за допомогою ексклюзивних пропозицій.“ – коментує начальник відділу розробки ВТМ Ганна Бурцева.

Довідка: Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі. Станом на лютий 2022 року, торговельна мережа налічує 111 супермаркетів. Окрім широкого асортименту українських та закордонних брендів, у мережі Varus представлені продукти власних торгових марок: ТМ Origin, Вигода, Чиста Вигода, Varto, Varto Clean, Varto Soft та Varto Kids, Trixi, BOHEMA. Товари під цими брендами призначені для всіх, хто бажає купувати продукцію гарної якості за приємною ціною.

Читайте також

Наталія Азюковська, Varus: Гіпермаркети – це минуле, а мінімаркети – це майбутнє


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
time icon  
  72
Усі новини ринку