Дикі танці: племена поза часом у новому Сільпо (фотоогляд)
Наприкінці минулого року в селі Лісники Київської області відкрився новий дизайнерський супермаркет Сільпо у стилі самобутніх племен Амазонії, Африки та Океанії.
Загальна площа магазину становить 1790 кв. м. До послуг гостей – 11 звичайних кас та 7 самокас. Продукцію також можна замовити на сайті Сільпо та отримати доставку або забрати із супермаркету самостійно.
В оформленні інтер’єру використовувалося багато об’єктів з натуральних матеріалів: бамбукові арки, навіси з висушеного пальмового листя, дерев’яні таблички з назвами відділів, прикрашені тотеми та каное. На колонах з етнічним орнаментом розміщено величезні головні убори індіанців із різнокольоровим пір’ям, а в одному із відділів утворився каньйон із водоспадом.
Перед входом у магазин відвідувачів зустрічає карта світу, на якій позначено місця проживання племен. Всередині супермаркету частину залів поділено на Амазонію, Африку та Океанію.
Велике різнокольорове намисто над гастрономією та «Лавкою Традицій» підкреслює багатоманітність продукції у цих відділах. Водночас численні барви в інтер’єрі гармонійно поєднуються з великим вибором екзотичних фруктів.
У відділах кулінарії та продукції гриль клієнти можуть придбати вже готові страви, або ж купити у м’ясному відділі свіже м’ясо та самостійно приготувати, наприклад, стейк ідеального ступеня просмаження. Для цього в магазині встановили спеціальну шафу, в якій дозріває м’ясо.
Зустрівши вождя племені з кошиком та фірмовим багетом, відвідувачі точно не забудуть придбати запашну випічку із власної пекарні Сільпо. А завершуючи шопінг, можуть порадувати себе квітами з квіткової майстерні. На місці флорист допоможе вибрати те, що найкраще відповідає настрою та смаку.
Магазин працює щодня з 8:00 до 23:00 за адресою: с. Лісники, вул. Ватутіна, 170.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2021-го нараховує понад 330 супермаркетів, зокрема 5 делікатес-маркетів Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі понад 100 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три Cільпо: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і Cільпо Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.
Читайте також –
Будинок англійської богеми: у Львові відкрився новий Сільпо (фотоогляд)