Компанія Алло почала створювати інклюзивний контент та публікувати відео з перекладом жестовою мовою

Компанія Алло почала створювати інклюзивний контент та публікувати відео з перекладом жестовою мовою

21.01.2022 01:30
  530
Дарія Осіїк

З січня 2022 року національний маркетплейс Алло почав публікувати відео з жестовим перекладом українською на офіційному YouTube-каналі мережі. Створення інклюзивного контенту для соціальних мереж це один зі свідомих кроків компанії до інклюзивності, доступності, підтримки відкритості та безбар’єрності.

Читати російською мовою

Формат відео з перекладом жестовою мовою легкі новини за тиждень в оновленій рубриці «Ізі Ньюз: Дайджест новин за тиждень». Це найцікавіші новини зі світу технологій, а також важливі події та презентації технічних новинок. Відео будуть виходити щотижня. Тож, відтепер й люди з вадами слуху зможуть дізнатися про новинки зі світу технологій, завдяки найпопулярнішому виду контенту – відео. Над проектом працює команда SMM Алло спільно з блогерами та перекладачами жестової мови. В планах компанії – поступово додати переклад і до відеооглядів.

«На канал Алла в YouTube підписано 700 000 людей, вже рік ми випускаємо відеоконтент лише українською мовою. Але для відео українською практично відсутня функція автоматичних субтитрів, а де є, перекладає некоректно, що робить неможливим его перегляд для людей із вадами слуху. Наша SMM-команда прийняла просте та елегантне рішення – переклад жестовою мовою, якою спілкуються понад 200 000 українців. Такий переклад – поки маленький крок до інклюзивності бізнесу, проте він важливий для нас», підкреслив голова ради директорів ГК Алло Дмитро Деревицький на своїй сторінці у Facebook.

«Ізі Ньюз» від національного маркетплейса Алло з перекладом жестовою мовою можна дивитися на офіційному каналі: 

Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з товарами – від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 140 містах України. 

Читайте також – 

Мережа Алло відкрила у 2021 році 47 магазинів, ще 3 з’являться до кінця року


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  569
Усі новини ринку