ЦУМ Київ за 2021 рік продав одягу українських дизайнерів на 150 млн грн

ЦУМ Київ за 2021 рік продав одягу українських дизайнерів на 150 млн грн

20.01.2022 07:30
  2320
rau

Київський ЦУМ приділяє особливу увагу розвитку та підтримці українських дизайнерів. За три роки співпраці продажі зросли вчетверо і за 2021 рік досягли рекордної позначки у 150 мільйонів гривень.

Як повідомила RAU прес-служба ЦУМ Київ, на третьому поверсі універмагу сформовано унікальний департамент, де представлено вже близько 150 українських брендів – відібрані колекції відомих та молодих марок, серед яких: FROLOV, LITKOVSKAYA, Valery Kovalska, Ksenia Schnaider, Artem Klimchuk, Sleeper, Guzema Fine Jewelry, Marianna Senchina, T.Mosca, Anna October, Katerina Kvit, Nadya Dzyak, GUDU, Jul, Gunia Project, Lutiki та багато інших.

Щомісяця команда універмагу ексклюзивно у ЦУМ та на tsum.ua представляє колаборації, які розробляються спільно з українськими дизайнерами. За останній рік були створені лімітована серія виробів з фаянсу GUNIA x ЦУМ, весняний міні-гардероб LITKOVSKAYA x ЦУМ, колекція святкових образів FROLOV x ЦУМ, унікальна серія прикрас LUTIKI x ЦУМ, натхненна іконами 80-х, колекція T.Mosсa x ЦУМ, колекція для сучасної мешканки мегаполісу VALERY KOVALSKA x ЦУМ, моделі power dressing від GUDU x ЦУМ та новорічна капсула з брендом Marianna Senchina.

Підхід до роботи з українськими дизайнерами не відрізняється від підходу до брендів, які ЦУМ імпортує напряму. Байєри проводять ретельну селекцію, щоб відібрати найкращі бренди, збалансувати категорійну пропозицію, сформувати компліментарне сусідство. Команда ЦУМ знаходиться у безперервному пошуку талантів та менеджер напряму (Ярослава Куденчук, Yaroslava.Kudenchuk@tsum.com.ua) обробляє сотні запитів про співпрацю, завжди уважно знайомиться з кожним новим ім’ям на українському ринку.

«Департамент українських дизайнерів – найамбітніший та швидко зростаючий напрям ЦУМ, яким ми дуже пишаємося. Ми впевнені, що його потенціал ще до кінця не розкритий. Наша команда й надалі вкладатиме зусилля у його розвиток», – коментує баїнг-директор ЦУМ Київ Ольга Чайка.

На 2022 рік вже заплановані нові колаборації, відкриття нових корнерів та поп-ап зон.

Читайте також –

Поліна Айдин, ЦУМ Київ: Ми запропонуємо ринку курси та програми під потреби бізнесу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку