iSTUDIO впроваджує Apple Business Chat
Дарина Семенченко, директор з маркетингу мережі моносторів iSTUDIO, про впровадження високотехнологічних рішень для оптимізації бізнес-процесів та покращення обслуговування клієнтів.
Ситуація останніх двох років окреслила нові координати, у яких ми будемо трансформувати та розвивати компанію. По-перше, це зміна звичок клієнтів за час пандемії. Інерція процесів, що вже розпочалися, невдовзі зробить звичним явищем купівлю через додатки та голосових помічників. Наші завдання – оптимізувати багатоканальність, за якої продажі iSTUDIO ONLINE доповнюватимуть роботу офлайн-магазинів iSTUDIO, та забезпечити однаково високий рівень сервісу для обох каналів.
По-друге, це загальний курс на екологічне та свідоме споживання. Для нас це не лише тенденція ринку, але й етичний вибір. Ми оцінили переваги та ефективність інноваційних рішень, що уже запроваджені національними й світовими компаніями, масштабували їх для власних потреб і вже обрали шляхи реалізації.
Ми розпочали цей рік зі значних змін: першим кроком стала зміна візуального стилю компанії, на черзі – тотальна трансформація усіх комунікативних процесів. Невдовзі всі клієнти iSTUDIO матимуть можливість зручного спілкування із менеджерами та спеціалістами підтримки в Apple Business Chat. Це рішення буде реалізоване завдяки укладанню договору із Middleware Inc. про співпрацю у галузі диджиталізації.
Middleware Inc. – це визнаний світовий лідер на ринку послуг з цифрової трансформації бізнесу. Завдяки авторизованому партнерству компанії з корпорацію Apple в Україні Apple Business Chat став доступний українським споживачам. Ми оцінили, які переваги вже дала ця платформа для спілкування на пристроях Apple бізнесу і клієнтам, побачили ефективні кейси у банківському секторі. Отже можемо впевнено стверджувати, що наша довіра до тих системних рішень, які були запропоновані спеціалістами компанії, є беззаперечною.
Не буде перебільшенням сказати, що Apple Business Chat є певним переосмисленням самої філософії спілкування. Ми в iSTUDIO фокусуємося не на абстрактному покупцеві, а на конкретному клієнтові, якого позиціонуємо як нашого друга, й відповідно вибудовуємо комунікацію. І саме безпечність, гнучкість, різноманітність параметрів налаштувань під потреби кожного користувача робить Apple Business Chat беззаперечно ефективним процесним рішенням.
Коротко про переваги, які дає Apple Business Chat користувачам iPhone, Apple Watch, iPad та Mac:
- жодних сторонніх застосунків – спілкування тільки через іMessage,
- обмін файлами для швидкого вирішення питань,
- підтримка Apple Pay,
- миттєві відповіді менеджера, спеціаліста служби підтримки та встановлення зв’язку з оператором,
- широкі можливості планування і багато іншого.
У підсумку наш клієнт отримує більше можливостей для самообслуговування.
Натомість ми, як бізнес орієнтований на продаж й подальше сервісне обслуговування клієнтів, отримуємо ефективний інструментарій для персоналізованого обслуговування.
Читайте також –
Новини магазинів техніки: Фокстрот, Комп’ютерний Всесвіт, iStudio, Алло та інші