Топ-20 українських рітейлерів у TikTok у 2022 році
Хто з українських роздрібних гравців найбільш успішний у соцмережі TikTok та за рахунок якого контенту їм це вдається.
Цей текст доступний також російською мовою
Ситуація із освоєнням рітейлерами TikTok дуже нагадує стан речей із Instagram у 2017-18 роках: тоді Україна вже потрапила в топ-50 самих “інстаграмних” країн світу за рахунок активності користувачів, а от рітейлери лише приглядалися до соцмережі – варто чи ні в ній розвиватися. Тим більше дивує, що чимало великих гравців роздрібної торгівлі України досі елементарно не завели в TikTok сторінку, хоча здавалося б – ситуація аналогічна.
Про успіх соцмережі свідчить не лише інформаційний галас довкола неї, а й аналітика, наприклад, найпопулярніших мобільних додатків за вересень 2021 року від Kantar CMeter, згідно з якою TikTok опинився на 20-й позиції з усіх неігрових додатків на смартфонів українців (26,8%) й побив всі рекорди по зростанню популярності — виріс у 18 разів за останні три роки. Хто з українських рітейлерів одним з найперших підхопив новий канал створення взаємин з аудиторією та очолює список найбільших TikTok-ерів станом на початок 2022 року – в матеріалі RAU. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
В TikTok лідерами можна стати за двома типами конверсії – кількістю слідкувачів або уподобайок. Як правило, позиції найбільших гравців збігаються одразу за обома показниками. Виключення – найменші гравці 20-ки, перемогу яких можна рахувати за одним з обраних результатів, в обраному RAU випадку – це слідкувачі. Цікаво, що в рейтинг потрапили представники самих різних напрямків рітейлу: четверо – продавці техніки та електроніки, по двоє – з FMCG рітейлеру, drogerie та fashion, ще два – маркетплейси, та по одному – з різних інших сегментів. Семеро з них подолали позначку в 1 млн уподобайок і лише троє – отримали позначку верифікації, яка підтверджує, що акаунт є офіційним.
Абсолютним лідером TikTok серед українських рітейлерів став Алло, який в листопаді 2019 року також став першою українською компанією у цій соцмережі (принаймні, першою, яка про це заявила публічно). За два роки роботи акаунт Алло зібрав близько 800 000 слідкуючих і понад 17 млн уподобайок. На каналі рітейлера багато жартів та нативно представленого товару. На другому місці розмістився акаунт McDonald’s Ukraine з 430 000 слідкувачів та 5,5 млн вподобайок, який збирає перегляди за рахунок кумедних відео, знятих в ресторанах мережі. Замикає трійку лідерів Фокстрот з понад 300 слідкувачів та 3,7 млн уподобайок. Головні герої акаунту – працівники магазинів та, звичайно ж, лисичка Фоксі.
На четвертій і п’ятій сходинці – Intetop і АТБ. Перший з них “вистрілив”, коли опублікував відео з грою в “наперстки” з взуттєвими коробками і кросівками Vans, яке набрало понад 15 млн переглядів. З того часу акаунт постійно експериментує з контентом, як-то запускаючи конструктор аутфітів або підбираючи різні образи для героїв роликів. Другий – FMCG рітейлер – знімає цілий комедійний серіал про двох героїв, один з яких покупець, а другий дівчина-касир. І все це – без фірмового пакету (ну майже).
За ними слідує найбільший маркетплейс країни Rozetka. На сьомій сходинці – акаунт EVA з безкінечними лайфхаками з макіяжу та демонстрацією трендової косметики. Далі – MOYO зі скетчами з життя кількох друзів на теренах магазинів. Замикає першу десятку – Offtop від Сільпо. Власну сторінку FMCG рітейлер в TikTok не став розвивати, а от для своїх магазинів емоційних покупок – залюбки.
Читайте також
Лідери року: топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram за 2021 рік