Відкриття ТРЦ Nikolsky та зростання відвідуваності на 50% – підсумки року Budhouse Group
Девелоперська компанія Budhouse Group, в портфель якої входять херсонський ТРЦ Fabrika, черкаський Lubava, харківський Nikolsky, Forum Lviv та ряд інших проектів, підбила підсумки роботи у 2021 році: відкриття ТРЦ, нові орендарі, зростання відвідуваності та товарообігу, а також будівництво нових об’єктів.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба Budhouse Group, головною подією для компанії у 2021 році стало відкриття 21 травня ТРЦ Nikolsky у Харкові загальною площею 104 000 кв м. Незважаючи на пандемію, торговий центр відкрився з рекордною для України заповнюваністю – 97% підписаних торгових площ, 92,5% відкритих вітрин. У день відкриття ТРЦ відвідало 62 000 осіб. Загальна сума інвестицій становить близько 110 млн євро, з яких 53,6 млн євро — кредит польського державного банку BGK.
ТРЦ Nikolsky демонструє чудові результати роботи. За оборотом провідних роздрібних мереж, торговий центр входить до топ-3 найкращих об’єктів в Україні.
Відвідуваність
Торгові центри Budhouse Group у 2021 році відвідали 28,6 млн осіб, що на 50% більше, ніж у 2020-му. Стрибок зростання відвідуваності стався в основному за рахунок відкриття ТРЦ Nikolsky у травні 2021 року. Якщо порівнювати відвідуваність інших працюючих ТЦ, то тут спостерігається поступове відновлення трафіку після падіння в 2020 році – 13,1% приросту. Але на рівень 2019 року жоден із ТЦ компанії ще не вийшов. Причиною є карантинні обмеження, які також мали місце у 2021 році.
на 1000 кв. м орендної площі на день, таким чином, припало в середньому близько 552 відвідувачів. У середньому відвідувачі бувають у торгових центрах Budhouse Group 7 разів на місяць і проводять 73 хвилини за одне відвідування. Це приблизно стільки ж, скільки у 2020 році, та на 16% менше, порівняно з 2019-м, що пов’язано з обмеженням роботи сектору розваг та громадського харчування.
Товарообіг
Порівняно з 2020 роком, товарообіг торговельних центрів у гривневому еквіваленті суттєво зріс. Якщо у 2019 році середній приріст склав 12,8%, а у 2020-му з відомих причин товарообіг скоротився на 11%, то у 2021 році приріст склав 22% порівняно з 2020 роком та 13% порівняно з 2019 роком. У євро/доларах товарообіг об’єктів компанії також вийшов на рівень 2019 року і навіть трохи перевищив його. Загальний товарообіг торгових центрів Budhouse Group у 2021 році з урахуванням нового ТРЦ Nikolsky становив близько 10,4 млрд гривень. Найбільше зростання товарообігу спостерігалося у ТРЦ Forum Lviv (27%). Разом з тим, середня орендна ставка у 2021 році у місяці, коли вдавалося працювати без обмежень, у доларах США збільшилася на 9,5%. А з огляду на відкриття нового ТРЦ Nikolsky, середня орендна ставка в об’єктах компанії зросла на 27%.
Нові орендарі
У 2021 році середня вакантність у торгових центрах Budhouse Group склала близько 0,8% (0,6% у 2020-му). Мінімальна вакантність була зафіксована у ТРЦ Forum Lviv та ТРЦ Lubava (0,4-0,5%). Ротація орендарів зменшилась порівняно з 2020 роком. Всього за рік у торгових центрах, що діють, було підписано 19 нових договорів оренди загальною площею 3600 кв. м (30 нових договорів та понад 6500 кв. м у 2020-му). Окрім діючих ТЦ, також було підписано 155 нових договорів оренди у ТРЦ Nikolsky. Найбільшими відкриттями в інших ТЦ компанії стали Eldorado, New Yorker і De Facto в ТРЦ Fabrika.
Online
У 2021 році торгові центри Budhouse Group традиційно багато уваги приділяли просування онлайн. Загальна кількість контактів з користувачами на різних онлайн ресурсах склала 111 млн (охоплення публікацій у соцмережах, відвідування сайту), що на 63% більше у порівнянні з 2020 роком.
Загальна кількість фоловерів у соціальних мережах за підсумками року становила 650 000 осіб. Приріст протягом року становив 18%. Найбільше зростання зафіксовано в ТРЦ Nikolsky, де за перші півроку роботи сторінка в Instagram набрала 55 000 прихільників й увійшола до топ-4 облікових записів у країні. Необхідно також відзначити акаунти Instagram ТРЦ Fabrika та ТРЦ Forum Lviv, які у 2021 році вперше в Україні переступили позначку 100 000 осіб та посідають відповідно перше та друге місце у рейтингу українських ТРЦ. Публікації облікових записів об’єктів компанії охопили аудиторію в 109 млн осіб (+73%) у 2021 році.
Також зростала активність сайтів торгових центрів. За 2021 рік на сайтах групи було вироблено близько 1,8 млн сеансів (приріст 50% до 2020 року), з яких понад 1 млн склали унікальні користувачі. Кількість пошукових запитів об’єктів компанії становить 800 000.
Заходи
Торік у торгових центрах Budhouse Group відбувалося набагато більше активностей – 367 різноманітних заходів. Це на 70% більше, ніж у 2020 році, але ще набагато менше, ніж у попередні роки до пандемії, коли в рік проходило 500-600 заходів. Найбільш значущими активностями стали відкриття ТРЦ Nikolsky та святкування Дня міста Харкова.
Девелопмент
Протягом 2021 року компанія продовжувала будівництво житлового будинку преміум класу LINDEN LUXURY RESIDENSES, що є найдорожчим будинком Києва. В даний час об’єкт готується до здачі в експлуатацію.
На території ТРЦ Fabrika було відкрито аквапарк площею 5000 кв. м, до складу якого, крім трьох басейнів з водними атракціонами, увійшли SPA центр, ресторан, відкритий концертний майданчик. Відкриття об’єкту відбулося у червні 2021 року.
Восени 2021 року було відновлено будівництво ТРЦ Khortitsa mall у Запоріжжі. В даний час об’єкт знаходиться на початковій стадії будівництва. Станом на січень 2022 року вже підписано понад 55% торгових площ. Усі якірні орендарі визначені. Відкриття ТРЦ заплановано на весну 2024 року.
Восени 2021 року також була відновлена активна фаза будівництва ТРЦ Yessa в Одесі. В даний час ведуться роботи з будівництва каркасу будівлі. Станом на січень 2022 року визначені усі якірні орендарі та підписано понад 50% торгових площ. Відкриття ТРЦ заплановано на весну 2023 року.
Нагороди та премії
RAU Awards:
- ТРЦ Fabrika – перше місце в номінації «Найкращий великий ТРЦ поза містами-мільйонниками»
- ТРЦ Forum Lviv – перше місце в номінації «Найкращий середній ТРЦ у містах-мільйонниках»
- ТРЦ Lubava – перше місце в номінації «Найкращий малий ТРЦ поза містами-мільйонниками»
- ТРЦ Nikolsky – перше місце у номінації «Відкриття року»
Khortitsa Palace Hotel
- Traveler Review Award winner, Booking.com
- Certificate of excellence, TripAdvisor
Budhouse Group – “За високі досягнення у будівництві“, КБУ
Читайте також –
Максим Гаврюшин, Budhouse Group: Яким буде новий запорізький ТРЦ Khortitsa Mall