Огляд sport & outdoor: Megasport, Decathlon, Adidas, Reebok, Puma та інші

Огляд sport & outdoor: Megasport, Decathlon, Adidas, Reebok, Puma та інші

14.01.2022 08:15
  979
Костянтин Симоненко

Megasport в Києві, Decathlon в Сільпо, перший флагман Adidas Terrex в Європі, продаж Reebok та інші новини рітейлерів, які продають товари для спорту, туризму та активного відпочинку

Цей матеріал доступний російською мовою

Хмельницький ТРЦ Темп виділить цілий поверх під зону активного спорту

Торгово-розважальний центр Темп, відкриття якого в Хмельницькому заплановано на осінь 2022 року, створить зону активного спорту на четвертому поверсі комплексу. Як повідомила RAU консалтингова компанія RDA, яка виступає ексклюзивним брокером ТРЦ, якірним орендарем цієї зони стане спортклуб Gymmy від Sportlife. Він займе більше 1000 кв. м площі. Також на четвертому поверсі ТРЦ Темп працюватиме тенісний клуб Альтаїр, який спеціалізується на професіональній підготовці юних спортсменів. Як зазначають в ТРЦ, таке партнерство буде нести в собі не стільки комерційну, скільки соціальну складову. Також на четвертому рівні планується розмістити зону для дозвілля та розвитку дітей і сімейний ресторан з панорамним видом на місто. Таким чином всі оператори поверху будуть об’єднувати спортивний та casual концепти торгової зони, створюючи замкнутий життєвий цикл в ТРЦ. Нагадаємо, проект нового ТРЦ буде реалізований у форматі спортивного outlet і займе близько 30 000 кв. м. площі, з якої 18 000 кв. м буде відведено під оренду.

Green Hills fitness & spa — новий формат спорту й релаксу

Відбулось святкове відкриття фітнес-клубу Green Hills fitness & spa, розташованого на території котеджного містечка Green Hills. Як повідомляє НВ, це сучасний фітнес-клуб загальною площею близько 3 000 кв.м. Клуб було відкрито з інноваційним обладнанням від кращих світових виробників і різноманітними послугами для активного дозвілля та оздоровлення. Мета клубу – зробити спорт доступним за межею міста та створити культуру SPA-відпочинку — ефективної фізичної та емоційної релаксації. Клуб включає різноманітний спектр послуг для прихильників спорту та релаксу: тренажерний зал, фітнес-студії, дорослий та дитячий басейни для групових та індивідуальних тренувань. Також тут є SPA-комплекс, який включає в себе турецький хамам, парну лазню, фінську сауну та інші зони релаксу, такі як сніговий душ тощо.

Adidas продав бренд Reebok за $2,5 млрд

Німецький виробник спортивного одягу Adidas продав бренд Reebok за $2,5 млрд американській компанії Authentic Brands Group. Про це повідомляє Liga.net з посиланням на Reuters. Покупець бренду – Authentic Brands Group (ABG) – спеціалізується на скупці спортивних лейблів. У його портфелі 30 брендів, представлені в 6000 магазинів. Також ABG належить мережа магазинів одягу Aeropostale і Forever21, журнал Sports Illustrated. Нагадаємо, на продажі бренду наполягали акціонери Adidas, незадоволені стабільно слабкими фінансовими результатами Reebok. У 2016 році Adidas запустив план відновлення Reebok, який допоміг бренду повернуться до прибутковості. Бренд підписав контракти з кількома відомими людьми і зробив акцент на жіночому одязі. У підсумку, за результатом першого півріччя 2021 року рівень продажу Reebok зріс до $960 млн, а чистий прибуток склав $80 млн в порівнянні з чистим збитком в $81 млн в першій половині 2020 року. Німецька компанія купила Reebok в 2006 році за $3,8 млрд, щоб поліпшити свої ринкові позиції в Північній Америці у конкурентній боротьбі з Nike. На думку аналітиків, план не виправдав очікувань.

Adidas Terrex – перший магазин нового формату

Як повідомляє AllRetail, в листопаді минулого року відкрився перший флагман Adidas Terrex в Європі. Це підрозділ німецького спортивного гіганта, який відкрив свій перший флагманський магазин площею 370 квадратних метрів у форматі street retail. Флагман Adidas Terrex у Мюнхені в компанії називають «найбільш екологічним магазином в історії». Його дизайн передбачає використання ресурсозберігаючих і переробних матеріалів. 

Магазин Adidas Terrex створений у партнерстві зі спортсменами, які працюють з брендом. Аутлет пропонує повний асортимент продукції Terrex. Новий магазин від Adidas також спирається на цифрові технології (у магазині є інтерактивна стіна із взуттям) і тісну співпрацю з місцевою професійною спільнотою. Щотижня в магазині відбуватимуться спортивні заходи, семінари та лекції за участю спортсменів та експертів.

Оновлений флагманський магазин Puma в ТРЦ Ocean Plaza

Як повідомляє компанія UTG, в ТРЦ Ocean Plaza відкрився оновлений флагманський магазин Puma. Площа магазину збільшилася до 268 кв. м, тут представлено максимальний асортимент товарів, а також новий відділ Select. Нагадаємо, в концептуальних монобрендрових магазинах німецького бренду представлені одяг, взуття та аксесуари для спорту і повсякденного стилю. Puma Select – це преміальна лінійка спортивного одягу та взуття, де презентовано колаборації з відомими брендами і талановитими артистами. Футуристичні кросівки, неонові олімпійки, космічні рюкзаки та боді з квітковими принтами – результат колаборацій з зірками, художниками, fashion-брендами та іншими талановитими артистами.

Мультибрендовий магазин Megasport відкрився у ТРЦ Aladdin

29 листопада минулого року відкрив свої двері якірний орендар ТРЦ Aladdin – мультибрендовий магазин Megasport. Як повідомили RAU в прес-службі Dragon Capital Property Management, керуючій компанії комплексу, Megasport є найбільшою національною мережею мультибрендових магазинів, які пропонують спортивний одяг, взуття та аксесуари від лідерів спортивного ринку (Nike, Puma, New Balance, Champion, Anta та інші). Перші магазини цієї торгової марки відкрились у 1994 році. Новий магазин Megasport у ТРЦ Aladdin розташований на мінус першому поверсі та займає 418 кв. м.

Окрім того, ТРЦ Aladdin підсилює свій tenant-mix новим спортивним комплексом Apollo Next. Вже підписано договір між компанією Dragon Capital Property Management та Fozzy Group, і триває активна підготовка до відкриття. Як повідомила RAU прес-служба ТРЦ Aladdin, спортивний комплекс відкриється для відвідувачів вже у березні 2022 року.

Decathlon Ukraine відкрив 20 корнерів в супермаркетах Сільпо

Наприкінці минулого року французький спортивний бренд Decathlon та мережа супермаркетів Сільпо офіційно оголосили про початок співпраці. З осені 2021 року у мережі супермаркетів Сільпо почали продавати спортивні товари бренду Decathlon. Почали з 20 торгових точок в 11 містах. Як повідомляв MC.today, в компанії не розповіли, чи будуть спорттовари доступні в інших магазинах, але кажуть, що будуть «активно розвивати цей напрямок». За словами керівника b2b-напрямку Decathlon Ukraine Олени Родіної, на стендах з товарами Decathlon поки тільки 74 продукти. В основному це товари для туризму, сумки і рюкзаки, а також товари для спорту та фітнесу. Додавати нові товари будуть, виходячи з вимог клієнтів Сільпо. Також близько 10% товару буде мінятися в залежності від сезону. Ціни на спорттовари будуть такі ж, як в офіційному магазині.

Читайте також

Огляд sport & outdoor: Decathlon, Delta Sport, Megasport, Sport City, Puma та інші


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку