
Poland & CEE Retail Summit 2025: Головна бізнес-подія року для рітейлу та FMCG у Центральній і Східній Європі


Національна мережа магазинів EVA (ТОВ «РУШ») заявляє, що не має жодного стосунку до вебсайтів, які розповсюджують неправдиву інформацію про розіграш призів, який нібито проводить EVA.
У компанії офіційно повідомили, що EVA (ТОВ «РУШ») не проводить такої акції ні на офіційному сайті ритейлера eva.ua, ні в своїх роздрібних магазинах.
На жаль, шахраї шукають можливості використати відомий бренд, який користується довірою 8 млн українських покупців щодня, у своїх зловмисних цілях.
Представники EVA наразі вживають відповідних заходів і готують заяву до Національної поліції України.
З усіма поточними акціями в мережі ЕVA можна ознайомитися на офіційному сайті компанії http://eva.ua.
Інформаційна довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».
Починаючи з 2019-го, мережа утримує звання «Ритейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. У 2019 році компанія отримала нагороду «За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками» від виставки InterCHARM. Крім того, товари власних торгових марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках у галузі приватних марок: PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах та Vertex Award.
Читайте також –
Найбільший український рітейлер сегменту товарів для краси та здоров’я EVA відкриває 1111-й магазин