Краща українська реклама 2021 року: Comfy, АТБ, Rozetka, Епіцентр, EVA, Ашан та інші

Краща українська реклама 2021 року: Comfy, АТБ, Rozetka, Епіцентр, EVA, Ашан та інші

02.01.2022 09:00
  18095
Дарія Осіїк

Щотижня RAU збирає кращі креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цьому огляді ми обрали найцікавіше, що представили в 2021 році українські компанії.

Цей текст доступний також російською мовою

П’ятий рік поспіль RAU обирає найцікавіші рекламні відео за підсумками року. Вже традиційно супроводжуємо номінації жартівливими, умовними назвами, адже намагаємося відмітити неупереджено максимум цікавих відеокреативів, які потрапили в наші щотижневі добірки свіженького. Вашій увазі найцікавіша українська реклама за версією редакції у 2021 році.

У номінації “обіцянка-цяцянка” впевнено і з величезним відривом перемогла мережа Comfy, яка у своїй новорічній рекламі урочисто пообіцяла своїм клієнтам у новому році знімати виключно серйозну рекламу, як і всі великі бренди. “…Але це не точно”,  – одразу попередила компанія. Тим паче, що майже всі новорічні обітниці (як-от схуднути до літа, вивчити англійську чи регулярно ходити до спортзалу) так і залишаються невиконаними. На відміну від знижок до 50% на товари у магазинах рітейлера, які він він гарантував кожному покупцеві. 

Найзірковішою рекламою цього року став ролик АТБ на підтримку благодійної акції допомоги онкохворим дітям «Мене це стосується! А тебе?». Восени, купуючи спеціальні благодійні товари та товари партнерів в магазинах мережі АТБ, українці долучалися до збору коштів на допомогу онкохворим дітям – підопічним фонду Таблеточки. І кожен, хто приєднувався до цієї доброї справи ставав справжньою зіркою, з якою прагнули зробити селфі Олег Винник, Ольга Сумська, Наталія Могилевська, Анна Трінчер, Богдан Шелудяк, Ектор Хіменес-Браво, Jerry Heil, Оля Полякова, Володимир Остапчук, Злата Огнєвіч, DZIDZIO, KAZKA, Анна Буткевич. «Ти зірка, коли допомагаєш дітям» – звучав слоган благодійної акції.

Нагорода “Колаборація року” цього разу за Rozetka за її рекламну кампанію до початку нового навчального року. «Школа життя» — це серія життєвих лайфхаків, замішаних на продуктовій комунікації. Спеціально для ролику Monatik зробив рімейк на власну пісню “То, от чего без ума” та заспівав його українською мовою. Головні ролі у відео зіграли діти.

Одою сучасній жінці справедливо можна назвати рекламу від мережі магазинів EVA для просування власної торгової марки Viv’en petty. Обличчям цього бренду стала топ-модель, ведуча проекту «Топ-модель по-українськи» та популярна Instagram-блогер Алла Костромічова. У рекламному відеоролику топ-модель в колготках Viv’en petty знімається у фотосесії й розповідає, що в них можна по-справжньому почути себе і присвятити вечірку собі. Головна ідея ролика – показати, що означає бути сучасною жінкою, яка незважаючи на купу обов’язків у повсякденному житті, лишається елегантною та жіночною.

В номінації “Стендап-серіал року” перемагає безумовно Ашан Україна з його “Моя пташечка”. Це 12-серійна історія про звукорежисера і стендап-коміка Любчика, а також його мудру дружину Дарину – редактора модного журналу. «З тобою в кожному моменті» – головний меседж, який транслює Ашан, оригінально презентуючи свій слоган через веб-серіал. Серії виходили щотижня на ютуб-каналі рітейлера. Прем’єра відбулася 9 вересня.

Усі ми пам’ятаємо роздратування, коли доставка довгоочікуваного замовлення запізнюється. Цього року Алло вирішили покласти край хоча б цьому відчуттю, тож відтепер за кожне запізнення доставки товару з магазину Алло покупець отримуватиме Алло Гроші. У ролику Tabasco кур’єр мережі стикається з десятками спокус: безкоштовні білети до Барселони, милі цуценята та гігантська приставка, але він знаходить у собі сили та встигає в назначений час, за що й отримую умовну нагороду за “Найкращу доставку року в рекламі“.

Почесне звання працівника року, за нашою версією, отримала онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні robota.ua. Компанія оновила своє позиціонування та запустила масштабну рекламну кампанію, в якій через гумор показала, що пошук роботи – це також робота, яку можна значно полегшити за допомогою robota.ua, яка працює на кожного, хто знаходиться у пошуках нового роботодавця.   

Мережа ювелірних магазинів Золотий Вік цього року активно розвивала співпрацю зі своїм новим амбасадором бренду Настею Каменських. В одному з роликів співачка пригадує, як Потап зробив їй пропозицію, та ділиться враженнями про той момент із подругами. Як пояснив рітейлер, NK являє собою чудовий приклад для наслідування та представляє сучасні тренди, стиль і унікальне бачення краси, саме тому її образ повністю співпадає з цінностями бренду. А за нашими уявленнями, відео цілком співпадає із номінацією “Найромантичніше зізнання на самих серйозних щах”.

В номінації “Найбільш “качового” саундтреку року” перемагає мобільний оператор Vodafone. Відеоролик від креаторів McCann Kyiv зроблено у стилі музичного кліпу з елементами відеогри, у якому популярна співачка Alyona Alyona читає реп та розповідає, як новий тариф компанії дозволяє безлімітно качати «музон», «відоси», додатки з іграми та зависать у соцмережах, щоб збирати «лайкоси». Alyona Alyona традиційно “качає” енергією.

“Ціногризом року” оголошуємо Фокстрот. Кількість рекламних роликів із Фоксі цього року, в якому той пропонує нескінченну кількість знижок круглий рік, важко порахувати. У всесвіті Фокстрот навіть місто четвертого тисячоліття – це пейзаж із хмарочосів побутової техніки та райські плантації з деревами, на яких ростуть ігрові джойстики – лише декорація для Фоксі, який підрізає кущі-цінники, адже й через тисячу років Фокстрот пропонуватиме знижки та акції своїм покупцям.

Експериментатором року цього разу стала мережа суші-барів Сушія, яка заради перевірки якості суші у майбутньому знайшла добровольця, що погодився заморозити себе на п’ять років. Але про нього випадково забули і розморозили лише через 15 років – і якраз до 15-річного ювілею бренду. На щастя, експеримент виявився вдалим, адже за твердженням розмороженого очевидця за цей час суші стали ще кращими. 

Справжнім раєм для шопоголіків оголошується мережа магазинів Територія MIN. У жовтні рітейлер запустив новий рекламний ролик, створений за участю студії Мамахохотала, у якому у жартівливій гіперболізованій формі показала, що у магазинах Територія мінімальних цін кожен покупець запросто може дозволити собі більше. У відео показують, як дружина скуповує все підряд – сумочки, туфлі, дитячі іграшки, дорожній чемодан та ін. А її чоловік спокійно і терпляче несе усі покупки до каси, адже знає, що ціни будуть мінімальні. Ще й бонусами заплатити можна. 

“Найкрутіша соціальна реклама року” вийшла у зоозахисників, які зняли рекламу фейкового онлайн-магазина натурального хутра Golden Fur. Головною героїнею ролика стала українська співачка Христина Соловій. Вона розповідає про “перший магазин справді чесної ціни”, якою виявляється життя маленьких звіряток. Головною фішкою інтернет-магазину goldenfur.com.ua стало те, що при натисканні на кнопку “дізнатись ціну на шубу” дізнаєшся про кількість вбитих для її виробництва лисиць, єнотів та інших тварин. Активістам вже вдалося отримати зобов’язання не використовувати натуральний матеріал від Andre Tan, Bevza та ще двох десятків брендів Ukrainian Fashion Week.

Вірусологом года (ні, не в тому сенсі, про який ви подумали), за нашою оцінкою, стала мережа Епіцентр, яка запустила ну дуже незвичайну рекламу до відкриття колаборації двох власних напрямків – Центру меблів та Галерей Деко. На початку вересня Києвом почала «подорожувати» спеціальна фотозона у вигляді обладнаної кімнати з балакучим кріслом, яке розмовляло з перехожими та запрошувало на відкриття оновленого Центру меблів та Галерей Деко. А згодом це ж саме крісло з’явилося на білборді висотою 4 м, а на ньому сиділа дівчина, попиваючи ранкову каву. Це відео стало вірусним та розлетілося соцмережами.  

Приз за мотивуючу рекламу спортивного способу життя отримує виробник курятини Епікур. Цей бренд створив рекламну трилогію, в якій хитро переплітає курятину зі спортом. В одному з роликів мова йде про бокс, в іншому – про баскетбол, а в третьому – про фітнес. І в кожній з них невід’ємну роль відіграє саме курка, яка “не зробить з вас спортсмена, проте надасть сили досягти мети”. Спортивна кампанія створена спільно з креативним агентством Idealers. 

Читайте також

Українська реклама 2020: Сільпо, Епіцентр, EVA, АТБ, Comfy та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку