Comfy Kids один рік: 100 000 покупок та брендинг від banda 

Comfy Kids один рік: 100 000 покупок та брендинг від banda 

23.12.2021 12:15
  526
Дарія Осіїк

У грудні команда Comfy святкує один рік від початку продажу на Comfy.ua дитячих товарів. Менше, ніж за рік, цей напрямок виріс в окремий бренд Comfy Kids, де продається повний асортимент товарів для дітей та батьків.

Читати російською мовю

Перший рік у цифрах

За 12 місяців на Comfy Kids купили понад 100 000 дитячих товарів, серед яких:

  • 20 000 коробок Lego,
  • 10 000 настільних ігор,
  • 9000 картин за номерами,
  • 15 000 упаковок підгузків,
  • 5000 ляльок та пупсів.

Зараз у розділі Comfy Kids на Comfy.ua продається широкий асортимент дитячих іграшок та товарів для творчості, товарів для майбутніх мам, підгузків i товарів для гігієни, дитячого текстилю та меблів, товарів для безпеки малюків, дитячого транспорту та багато іншого від провідних виробників. Тут “відкрито” унікальні shop-in-shop провідних світових брендів Lego та Pampers.

Брендинг від banda: aнбоксінг допитливості

Через символічні дев’ять місяців від старту продажу дитячих товарів на Comfy.ua народився самостійний бренд Comfy Kids. Його створила команда Comfy разом з креативною агенцією banda.

Ключовою ідеєю бренду стали безмежна дитяча цікавість i прагнення пізнати світ, яке не можна зупинити простим словом “не можна”. Одна з тез в обґрунтуванні бренду викладено так: “Коли будь-що може стати відкриттям, “не можна” не можна”.

Логотип Comfy Kids складається з двох елементів: незмінного написання Comfy та варіативного Kids, для якого у banda придумали новий “шрифт” з іграшок – м’яких зайчиків, кубиків Lego, пружинки, що крокує по сходах.

Ще однією важливою складовою айдентики Comfy Kids стали ілюстрації фантазійних тварин, що створюються за дитячим принципом “а що якщо..?” Вони розкривають цікавість як ключову ідею бренду, оскільки у них поєднуються несумісні предмети: жаба та НЛО = жабонавт, кіт + барабан = кітабан. Вони активно використовуються у комунікації.

Comfy Kids та Щедрий вівторок

Молодий бренд Comfy Kids вже у перший рік свого існування підтримав міжнародну благодійну ініціативу “Щедрий вівторок”. У рамках цієї ініціативи фонд Kiddo проводив збір коштів на купівлю 50 флаконів препарату “Кустодіол”, життєво необхідного під час проведення операцій на відкритому серці. Компанія Comfy підтримала ініціативу перерахуванням 10 грн від кожної покупки дитячих товарів на Comfy Kids у період з 22 по 30 листопада 2021 року.

Comfy Kids у Comfy-точках

Товари з асортименту Comfy Kids можна придбати на сайті Comfy.ua та мобільному додатку Comfy й отримати у будь-якому магазині Comfy або Comfy-точці. Також у кожній Comfy-точці представлений вибір найпопулярніших позицій дитячих товарів – від підгузків до конструкторів Lego.

Читайте також – 

Comfy провів у Києві “Лінивий марафон” для лінивих дупць


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку