Маріанна Самсонова, Usupso Ukraine/O!Some: У 2021 році ми запустили новий бренд і поступово переформатуємо під нього всі магазини

Маріанна Самсонова, Usupso Ukraine/O!Some: У 2021 році ми запустили новий бренд і поступово переформатуємо під нього всі магазини

24.12.2021 07:45
  810
Володимир Тиравський

Чому українська мережа Usupso вирішила розвивати новий бренд, які результати роботи у 2021 році, з якими викликами компанія стикалася у цьому році та як планує масштабувати бізнес у майбутньому.

Цей матеріал також доступний російською мовою

9 грудня в КВЦ Парковий пройшов IX RAU Summit – підсумкова подія року для власників і топ-менеджерів компаній сфер роздрібної торгівлі, торговельної нерухомості та B2B сектору. На RAU Summit 2021 зібралися близько 500 відвідувачів – це перші особи ключових гравців сфер роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, представники інвесторів та фінансових організацій, консультанти і виробники, а також гості з ближнього і далекого зарубіжжя.

В рамках другої сесії саміту відбулась панельна дискусія на тему емоцій в рітейлі, як завоювати серце клієнта, які відбулись зміни в лояльності споживачів під час пандемії, принципи формування репутації надійної компанії та побудову міцного емоційного зв’язку з клієнтом. Маріанна Самсонова, CEO та Co-founder Usupso Ukraine та O!Some під час дискусії підвела підсумки 2021 року, розповіла скільки магазинів вдалось відкрити та назвала головне досягнення на даний момент. RAU пропонує ознайомитись з основними тезами її виступу.

Наприкінці 2019 року ми з партнерами ухвалили рішення розвиватись, адже мережа уже працювала два роки й у нас було 11 магазинів. І ось саме тоді розпочався локдаун.

Звичайно, у перший місяць у нас було абсолютне нерозуміння того, що буде надалі.

Онлайн-продажі ми в той час особливо не розвивали, більше того, у січні 2020 року ми взагалі вирішили позбутись нашого інтернет-магазину, а у березні 2020 року ми його нашвидкоруч відновлювали. Зараз онлайн-канал працює органічно, він зростає, розвивається за певною стратегією, але все одно ми фокусуємо свою увагу на офлайні.

У 2021 році ми відкрили ще десять нових магазинів і закрили два магазини. Цього року наші магазини вперше з’явились у Харкові та Дніпрі й незабаром з’явиться у Черкасах. Загалом до кінця року у нас буде 30 магазинів.

Ми також запустили мобільний додаток, повністю перейшли на аутсорсинг по складським операціям, запровадили нову категорію товарів «азіатські снеки».

А найголовнішим нашим досягненням у 2021 році став запуск нового бренду O!Some. Надалі ми будемо розвивати саме його. Ми пролонгували договір з Usupso до серпня наступного року включно. За цей час ми умовно закриємо магазини, тобто демонтуємо вивіски, зробимо ремонти в торговельних точках. На їхньому місці ми плануємо відкрити власний бренд O!Some, який торгуватиме схожими товарами з Usupso.

Ідея нового бренду зародилася ще два роки тому. З брендом Usupso ми працювали власними силами, задіяли свою фантазію, пропонували незвичайні формати. Не завжди це отримувало підтримку центрального офісу, тому в якийсь момент ми вирішили, що потрібно додати щось нове. Це мікс азіатської естетики, розуміння специфіки українського ринку, а також максимальна диджиталізація, зрозуміла цільовій аудиторії. Саме так ми дійшли створення O!SOME.
Магазини O!SOME розраховані на тінейджерів та їх батьків. Назва бренду – пряме посилання до англійського слова awesome (чудовий, той, що викликає захват). Бути O!SOME – це надіти унікальну футболку, взяти на тренування яскраву пляшечку, скласти все в таку саму сумку і привернути увагу. У магазинах буде представлений асортимент товарів, що постійно оновлюються, втілюючи драйв азіатської молоді, яка не схожа ні на кого і вражає весь світ.

Читайте також –

Маріанна Самсонова, USUPSO Ukraine: Плануємо відкрити 30 магазинів до кінця 2021 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку