Intertop представив інноваційний формат магазину у ТРЦ Respublika Park (фотоогляд)
Український рітейлер Intertop Ukraine презентував нову концепцію свого мультибрендового магазину Intertop. Компанія створила цілий технологічний fashion-простір, у якому представлені різні категорії товарів – одяг, взуття, аксесуари та навіть косметика.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба мережі, за останні роки Intertop перетворився на технологічну fashion-платформу з понад 500 брендами та різними категоріями товарів, тож наступним логічним кроком стало відкриття магазину у новому форматі.
В новому магазині реалізовані різні сценарії покупок. У fashion-просторі Intertop клієнти можуть подивитися товар, який вони знайшли на сайті, обрати та приміряти речі прямо на місці, викупити замовлення, скористатися інтерактивними дисплеями для пошуку потрібного розміру чи товару, та купити усі потрібні речі від нової пари черевиків та спортивного костюму до верхнього одягу і зволожуючого крему для рук.
“Під впливом електронної комерції роль офлайн-магазинів не зменшується, а трансформується. У сфері fashion магазин залишається важливою складовою шопінг-досвіду, адже клієнт може побачити товар наживо. Новий Intertop – не просто місце, де можна купити речі, а й повноцінний простір для натхнення та експериментів. Загалом у ТРЦ Respublika Park компанія Intertop Ukraine відкриє 10 магазинів, і всі вони розроблені у новій концепції. Її мета – подарувати клієнту по-справжньому захопливий та якісний шопінг” – коментує Сергій Бадрітдінов, СЕО Intertop Ukraine.
Intertop оновив дизайн магазину – змінив кольорову палітру на яскравішу та став більш ергономічним. Оновлений простір має чітке і зрозуміле зонування за стилями, брендами та типами товарів. Його формат передбачає два принципово різних маршрути. Перший дозволяє швидко отримати та оплатити онлайн-замовлення. Другий пропонує покупцям розслабитись та насолодитися процесом шопінгу.
“Важливим аспектом комунікації є інтеграція мультимедіа, графічних площин та елементів вітрини у загальну забудову. Бренд виступає експертним порадником, супроводжує та допомагає клієнту під час подорожі магазином. Велика увага приділена комфорту клієнта — острівки для відпочинку зі зручними меблями дозволяють зупинитись та здійснити примірку у затишній атмосфері” – зазначає Богдан Кузьмич, директор з операційних питань Squares, компанії, що займалася розробкою дизайну нового Intertop.
Читайте також –