Кількість чеків в Алло у Чорну п’ятницю збільшилась вдвічі – інфографика

Кількість чеків в Алло у Чорну п’ятницю збільшилась вдвічі – інфографика

01.12.2021 07:45
  769
Микола Маранчак

Тиждень акції «Чорна п’ятниця 2021» для національного маркетплейса Алло видався найбільш активним за останні два роки. Середня вартість кошика сягнула 4241 грн. Що купляли українці та які групи клієнтів були найактивніші.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба мережі, напередодні п’ятниці кількість користувачів мобільного додатку зросла вдвічі. Безпосередньо 26 листопада трафік на allo.ua побив рекорд, а кількість чеків збільшилася двічі у порівнянні зі звичайною п’ятницею листопада.

Найактивніші клієнти та середня вартість кошика

Під час Чорної п’ятниці чоловіки роблять більше покупок у Алло аніж жінки: 58% проти 42% відповідно. Як протягом року, так і під час найбільшого розпродажу клієнтами Алло є молодь у віці 17-34 роки (55,9%). Найбільша активність покупців припала на години 17:00-20:00 п’ятниці.

Середній чек в Алло поступово зростав протягом тижня та сягнув максимуму в п’ятницю – він становив 4241 грн. При цьому середньотижнева вартість корзини збільшилася порівняно з минулим роком: вона дорівнювала 3953 грн за тиждень, це на 16% більше ніж у 2020 році.

За даними Алло, під час Чорної п’ятниці клієнти купують здебільшого дорогі товари, на які діє велика знижка в гривневому еквіваленті. Найдорожчим товаром, купленим під час розпродажу, став ноутбук ASUS ROG Flow X13 GV301QE-K6033R за акційною вартістю 99 999 грн, знижка на який становила 19 000 грн.

Що купляли українці

Порівняно з попереднім тижнем листопада 2021 року, під час акційного тижня найбільше зросли продажі телевізорів – в 7,5 раза за обсягом в гривнях; а також дрібна та велика побутова техніка – на 224% та 209% відповідно. Також майже вдвічі збільшився обсяг купленого великогабаритного та малогабаритного електротранспорту. Серед куплених товарів на Чорну п’ятницю – сезонні категорії як-от гірлянди, штучні ялинки та санчата, а також безліч різноманітних товарів зі знижками: акустична гітара, срібні сережки, масажери, алкоголь, продукти, товари для дому.

Порівняно з акційним тижнем минулого року, у 2021 році найбільшої уваги покупців здобули фотокамери – обсяг їх покупок зріс на 578%, та ігрові зони, що зросли на 311%. Обсяг покупок портативної акустики зріс втричі, меблів на 175%, а малогабаритного електротранспорту – на 76% за підсумками тижня.

«Щоб забезпечити клієнтам максимальну легкість покупок, ми в Алло готувались до періоду Чорної п’ятниці заздалегідь. Компанія зробила збільшені закупки товарів, для стабільної роботи сайту та мобільного застосунку збільшила ІТ-потужності, вивела на роботу більшу за звичайну кількість операторів контакт-центру. Ми оптимізували та покращили логістичні процеси, що дозволило в дні високої кількості замовлень швидко доставляти товари великогабаритної техніки, доля якої збільшилася в структурі продажів Алло. Також департамент логістики працював додатково у нічну зміну, щоб клієнти отримали товари вчасно», – зазначив Максим Раскін, СЕО ГК Алло.

Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставленням замовлень до дому, на пошту або в магазини у понад 140 містах України.

Читайте також

Дмитро Деревицький, Алло: Економіка Чорної п’ятниці. Що стоїть за акцією та чи знайдуть українцям знижки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку