Поліна Айдин, ЦУМ Київ: Ми запропонуємо ринку курси та програми під потреби бізнесу

Поліна Айдин, ЦУМ Київ: Ми запропонуємо ринку курси та програми під потреби бізнесу

29.11.2021 08:00
  1537
rau

Директор з управління персоналом ЦУМ Київ про принципи навчання персоналу, систему кар’єрного зростання для них та HR-проект, який універмаг представить наступного року зовнішньому ринку.

Цей текст доступний також російською мовою

Поліна Айдин, директор з управління персоналом ЦУМ Київ, в інтерв’ю порталу Delo.ua розповіла про те, як її компанія готує кваліфікований персонал для сфери преміального fashion-рітейлу. Зокрема про “ЦУМ Академію”, яку планують відкрити зовнішньому ринку. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами цієї бесіди.

Про запуск проекту “ЦУМ Академія”

Сфера преміального рітейлу потребує особливих знань та експертизи. Першим кроком для нас став розвиток персоналу всередині компанії. Пізніше така система навчання трансформувалася у масштабний проект “ЦУМ Академія”, який уже наступного року ми відкриємо зовнішньому ринку.

Ми самостійно аналізували ринок та виявляли потреби, розробляли стандарти взаємодії з клієнтами, механізми продажів, правила сервісу. Всередині однієї професії — продавця — створили певну градацію за категоріями: стиліст, старший стиліст, шопер та VIP-шопер. Остання з’явиться трохи згодом. Під кожну з категорій розроблений пакет відеолекцій, тестувань та атестація. Ми вдало балансуємо між теорією та практикою.

Про принципи навчання продавців

Ми почали з офлайн-тренінгів на загальні теми fashion-рітейлу. Викладали теорію з комерційної стилістики: колористика, типологія зовнішності та фігури, гармонійні кольорові рішення, стилі, дрес-коди. Навчали фундаментальним для рітейлу темам зі складу тканин, крою, видам переплетень. Далі, вже маючи таку базу основних знать, додали потреби клієнта – від створення образу під подію до повної зміни стилю.

У 2020 році перейшли в онлайн-формат – взяли курс на діджиталізацію «ЦУМ Академії». На LMS-платформі до кінця цього року з’являться понад 35 тренінгів, стандартів та скриптів, більше 80 відео-уроків. Ми запропонуємо ринку як окремі курси, так і спеціальні програми, розроблені під індивідуальні потреби бізнесу.

Про показники успіху проекту

По-перше, ми спостерігаємо кількісний приріст старших стилістів та збільшення обсягу продажів ЦУМ. Також відсоток внутрішніх підвищень на керівні посади в рітейлі наразі становить 65%.

По-друге, одним із завдань Академії було залишити знання у команді. Ми запустили програму наставництва — всі наші керівники поверхів та їхні заступники вже пройшли атестацію та можуть самостійно проводити тренінги за програмою “стиліст”. По-третє, показник тривалості роботи рітейл-персоналу в ЦУМ за останні три роки суттєво зріс.

Про корпоративну культуру ЦУМ Київ

Регулярно проводимо опитування персоналу E-NPS “Я та ЦУМ”, у фокус-групах отримуємо зворотний зв’язок про те, як ми можемо покращити умови роботи, що може допомогти персоналу зростати разом із ЦУМ.

Так, ми визначили для себе підхід до навчання back-офісу і дивимося на це як на систему з трьох складових: “Я як особистість”, “Я та команда”, “Я і компанія”. Ми впевнені, що це забезпечує гнучкість і підсилює крос-функціональну взаємодію відділів для ефективного реагування на зовнішні виклики.

Ми збалансовуємо очікування кандидатів із реальними робочими процесами. Наразі можемо пишатися результатами — команда працює з нами упродовж тривалого періоду та захоплена своєю справою.

Джерело: Delo.ua

Читайте також

Сільпо, Comfy, Novus: топ-3 роботодавців у рітейлі за версією Фокус


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку