Алло планує розвиватися як національний маркетплейс
На сайті Алло, крім власних товарів, вже представлено близько 2500 мерчантів. Всього на сайті близько 2,5 млн. активних карток товарів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Згідно з повідомленням Інтерфакс-Україна, група компаній Алло планує розвиток у форматі національного маркетплейсу. Про це заявив СЕО групи компаній Алло Максим Раскін у ході “Дніпровського економічного форуму”.
“Ми тепер національний маркетплейс, але це треба довести. Наше завдання – дати споживачам найкращий сервіс, розвивати екосистему, розвивати мобільний додаток, в якому споживач може замовити логістичні послуги, і фінансові сервіси, і використовувати програму лояльності, і найширший асортимент, за рахунок , зокрема, партнерів маркетплейсу”, – заявив Максим Раскін.
За його словами, компанія розділила свої послуги на окремі продукти, і у кожного продукту з’явився Product Owner.
“Ми почали працювати за принципом екосистеми, будувати для споживачів не тільки торговельні сервіси, а й супроводжуючі сервіси, такі як логістичний та фінансовий сервіси. Ми почали йти більше в технології, тому що усвідомили, що вихід у швидкість завжди супроводжується технологіями. І тут диджиталізація виходить на перший план”, – наголосив Раскін.
За його словами, зараз на сайті Алло, крім власних товарів, також представлено близько 2500 мерчантів. Всього на сайті близько 2,5 млн. активних карток товарів.
Довідка. ТОВ “Алло” створено у 1998 році. Станом на жовтень 2020 року мережа налічувала 345 торгових точок у 140 містах України. Алло є офіційним представником та дистриб’ютором Xiaomi в Україні. Перший монобрендовий магазин Mi Store був відкритий на початку 2017 року у Києві. Мережа налічує 30 точок у 14 містах.
Читайте також –
Мережа Алло відкрила свій найбільший магазин у київському ТРЦ Respublika Park (+фото)