Новорічна благодійна акція від EVA: допомога притулкам замість новорічних корпоративних подарунків
Лінія магазинів EVA другий рік поспіль вирішила відмовитися від новорічних подарунків своїм партнерам, натомість передати ці кошти на допомогу притулкам для тварин. Партнери EVA отримають символічні сувеніри і листівку, з якої вони дізнаються, що стали благодійниками та допомогли чотирилапим.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляють у прес-службі компанії, до проекту може приєднатися кожен охочий, щоб допомогти волонтерам нагодувати тварин та провести необхідні ремонтні роботи в 9 притулках у різних регіонах України. Для цього за ініціативою лінії магазинів EVA благодійний фонд Happy Paw оголошує про збір коштів у розмірі 160 000 грн. Зібрану суму EVA подвоїть, а фонд Happy Paw закупить на ці кошти необхідні речі, корм, будівельні матеріали та передасть їх притулкам. У разі успішного збору небайдужі українці та лінія магазинів EVA зможуть спрямувати 320 000 грн на допомогу тваринам, які поки не мають власного дому та дбайливих господарів. Детальний звіт щодо витрат буде опубліковано на інтернет-сторінках Happy Paw та EVA. Приєднатися до збору можна за посиланням.
Цьогоріч допомогу отримають такі притулки:
- «Бім», м. Кропивницький
- «Щасливий Пес», м. Кропивницький
- «Вікно у життя», с. Діївка
- «Шанс», м. Запоріжжя
- ГО «Відродження», м. Обухів
- «Дім, де живе любов» (ГО «Фатум»), м. Миколаїв
- «Врятуй життя», м. Хмельницький
- «Степ», м. Броди
- «Друг», м. Дніпро
Вперше благодійну ініціативу допомоги притулкам для тварин було реалізовано минулого року. Сім притулків отримали корми, обладнання та медикаменти на загальну суму 270 000 грн.
Цим проектом EVA прагне не лише забезпечити невідкладну допомогу в порятунку тварин, а й показати важливість залучення до цієї справи якомога більшої кількості благодійників.
Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, продукти для догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби догляду за малюками. Понад 8 мільйонів людей є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».
За 19 років компанія виросла до більш ніж 1000 магазинів по всій Україні, представивши понад 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 млн одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 52 ВТМ. Наразі штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 14 000 осіб.