Mеtro Cash&Carry Ukraine запускає безконтактну систему сканування та оплати товарів у своїх ТЦ
Компанія Mеtro Україна впроваджує інноваційну систему безконтактного сканування та оплати товарів у магазинах. Ця послуга допоможе клієнтам швидко здійснювати закупівлі в ТЦ, уникаючи черг та скупчень на касовій зоні.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, за допомогою безкоштовного мобільного додатку «Mеtro Fast Line» на смартфоні (доступний на Android та іOS) або спеціальних сканерів, що розміщені на вході в ТЦ, клієнти зможуть самостійно відсканувати свої покупки прямо з полиці у торговельній залі, провести швидку (менше хвилини) валідацію візка з товарами на спеціальній ваговій платформі, не викладаючи товар на касову стрічку, та одразу оплатити покупку на стійці самооплати.
«Зручність, швидкість та комфорт під час здійснення закупівель є однією з важливих складових успішного клієнтського досвіду і задоволення наших покупців. Особливо актуальним це стало в часи пандемії, коли кожен з нас хоче відчувати себе в безпеці та намагається мінімізувати соціальні контакти. Бажання покращити клієнтський досвід, міжнародна експертиза та відкритий доступ до найкращих світових практик допомагає нашій компанії не лише забезпечувати високі стандарти якості товарів за оптовою ціною, але й впроваджувати інноваційні проекти для клієнтів в Україні. Система безконтактного сканування, зважування та оплати товарів – це унікальне рішення на українському ринку рітейлу і ми пишаємося тим, що Mеtro буде першою компанією з його впровадження в Україні, щоб зробити процес закупівель для наших клієнтів ще більш легким та швидким», – розповідає генеральний директор Mеtro Cash&Carry Україна Олена Вдовиченко.
Наразі послуга безконтактного сканування та оплати доступна у пілотному торговельному центрі Mеtro Позняки у Києві (проспект П. Григоренка, 43). Компанія планує згодом запустити таку систему і в решті ТЦ в інших містах присутності.
Довідка. Mеtro Cash&Carry Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та трьома магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні Mеtro Cash&Carry Україна інвестувала в національну економіку понад 600 млн євро. Обсяг продажів компанії за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 – вересень 2020) склав 754 млн євро. Mеtro Cash&Carry Україна входить до складу Metro Group. Більше інформації: www.metro.ua
Читайте також –
CEO Metro Cash&Carry Ukraine: Обсяг HoReCa-ринку в Україні відновиться через 3-4 роки