В Alibaba на День холостяка поставили новий рекорд продажів
Загальна сума продажів на майданчиках Alibaba 11 листопада перевищила $84,54 млрд, свідчать дані компанії.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє Liga.net, інтернет-рітейлер Alibaba поставив у четвер новий рекорд за обсягом продажів у свій головний торговий день у році, що отримав назву Дня холостяка.
“Коли годинник пробив опівніч, Alibaba Group офіційно завершила свій тринадцятий щорічний глобальний фестиваль шопінгу 11.11 з рекордним показником обороту від продажів товарів та послуг (GMV) у 540,3 млрд юанів ($84,54 млрд)”, – зазначено в повідомленні компанії.
У той же час, Alibaba Group заявила, що продаж під час щорічного шаленого шопінгу в День холостяків зріс на 8,5%, що є найповільнішим темпом за всю історію. Продаж зростав на двозначні цифри щороку, починаючи з 2009 року. Загалом у розпродажі взяли участь 900 млн осіб, які купили продукцію 290 000 брендів.
Alibaba влаштовує масштабний розпродаж з 11 листопада з 2009 року – так званий День холостяка. Його назва пов’язана з датою (11.11) та традицією: молоді студенти, які не мають пари, цього дня купували собі подарунок. У День холостяків продається більше товарів, ніж за п’ять днів американського марафону з Дня подяки до Кіберпонеділка.
У 2018 році Alibaba продала товарів на $30 млрд. За перші 85 секунд розпродажу компанія заробила $1 млрд, а до кінця першої години цього свята тривалістю в добу доходи компанії досягли майже $10 млрд.
У 2019 році Alibaba у День холостяка за першу годину заробила $13 млрд. У 2020 році продаж на Alibaba у День холостяка зріс до $75 млрд.
Читайте також –