Валентина Лобода, DCH I&RE: Після реновації Караван перетворився на ТРЦ приємних вражень
У 2021 році у ТРЦ Караван в Харкові пройшла комплексна реновацiя згідно з новітніми європейськими тенденціями в архітектурі та дизайні, а також вимогами до сервісу, комфорту та безпеки торговельних площ. Інвестиції у реновацію склали $9,5 млн.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Вже 11 грудня цього року відбудеться офіційне відкриття оновленого ТРЦ Караван у Харкові. Асоціація рітейлерів України у партнерстві з компанією Diodika провели в Park Inn By Radisson Troitska спільний workshop, присвячений реноваціям в торгово-розважальних центрах. Учасниками заходу стали представники таких компаній як Ашан, Епіцентр, Comfy, SOVA, Брокард-Україна, RDA, Depot Development Group, ТРЦ Komod, IDNT, Intertop, Мегаполіс Лайф, Dragon Capital та інших. Зокрема, Валентина Лобода, директор з маркетингу DCH Infrastructure & Real Estate розповіла про основні етапи реновації, особливості реконструкції інтер’єру та екстер’єру, нове позиціонування та оновлення логотипу ТРЦ Караван у Харкові. RAU пропонує основні тези її презентації.
Етапи реновації
Реновація ТРЦ відбувалась у декілька етапів. Спочатку була проведена комплексна реновація фасаду та вхідних груп, відбулось повне оновлення інтер’єру торгівельних галерей, реконцепція та реконструкція зони фуд-корта та розваг, ребрендинг та оновлення позиціонування ТРЦ, посилення tenant-mix, реновація інженерних систем ТРЦ, створення міського мультифункціонального простору та на завершення – благоустрій довколишньої території.
Упродовж всього періоду реновації ТРЦ Караван працював у звичайному режимі, поетапно реконструюючи галереї та чергами відчиняючи їх для гостей та покупців. На будь-якому етапі реконструкції, відвідувачам були доступні понад 70% всіх торговельних галерей та продуктовий гіпермаркет Ашан, а також працювало декілька вхідних груп.
Реконструкція екстер’єру
Реконструкція екстер’єру ТРЦ передбачала повне оновлення та утеплення фасадної частини з впроважденням енергоефективних технологій, встановлення акцентних ламелей, використання фасадних медіа-екранів та стилізації брендвола для максимально ефективного представлення рекламних банерів орендарів та заміну вхідних груп, їх зовнішньої, внутрішньої частини та озеленення довколишньої території.
Реконструкція інтер’єру
Всередині ТРЦ ми влаштували зони відпочинку та модернізували фонтан, підвищили рівень освітлення ТРЦ до мінімум 650 люкс для торговельних галерей та 450 люкс для зони посадки фуд-корту, замінили та стилізували стелі, фризи та вивіски, повністю оновили загальні зони та місця загального користування, збільшили кількість санвузлів і підвищили їх санітарно-гігієнічні стандарти завдяки використанню безконтактних технологій, вдвічі розширили посадкову зону фуд-корту (з 320 до 610 місць) та збільшили її загальну площу на 65%, до 1225 кв. м, розмістили 11 кафе та ресторанів, розташували біля зони фуд-корту автоматичний сервіс зберігання речей, встановили акустичні офісні кабіни для телефонних дзвінків та створили мультифункціональну зону розваг зі сценою та дитячим майданчиком.
Нове позиціонування
Згідно зі світовими трендами, люди дедалі частіше вказують, що під час відвідування магазинів, їм важливо не лише задовольнити потреби у товарах, але й отримати позитивні емоції та розважитися.
Саме на цьому запиті базується нове позиціонування: Караван – ТРЦ приємних вражень, що знайде свій відбиток в елементах інтер’єра та дизайну, сервісах, тематичних заходах та івентах, тощо.
Оновлення логотипу
Головним завданням було зберегти перевірене часом ім’я – Караван – але надати йому нового забарвлення, модернізувати та зорієнтувати на вимоги цільової аудиторії.
Оновлений логотип висвітлює нову концепцію розвитку ТРЦ: дещо грайливий, відвертий, оптимістичний, він ніби гарантує фан та веселощі, що очікують гостей Каравана.
Перша рекламна кампанія, що презентує оновлений бренд, спирається на візуальне відображення малої форми логотипа, що складається з провокаційного поєднання предметів шопінгу та розваг.
Читайте також –