Формула успіху: як UTG 20 років лідирує на ринку консалтингових послуг

Формула успіху: як UTG 20 років лідирує на ринку консалтингових послуг

05.11.2021 07:45
  856
Дарія Осіїк

За 20 років роботи компанія UTG стала лідером на українському ринку консалтингових послуг, здала в оренду 4,8 млн кв. м, реалізувала 1350 консалтингових проектів, відкрила 135 торгових центрів та завоювала довіру 850 клієнтів.

Читати російською мовою

UTG – компанія повного циклу, яка супроводжує девелоперів на всіх етапах життєвого циклу об’єктів. Українська Торгова Гільдія надає весь спектр послуг: від дослідження ринку, розробки концепції та архітектурного проектування до професійного брокериджу, запуску ТРЦ та управління нерухомістю.

5 листопада UTG виповнюється 20 років. За цей час компанія зайняла лідируючі позиції в консалтингу та лізингу торгової нерухомості України. Фахівці компанії розробили понад 1350 концепцій об’єктів нерухомості, отримали цілу низку національних та міжнародних професійних нагород, а UTG завоювала репутацію надійного партнера. Про шлях розвитку компанії – в матеріалі RAU.

Як все починалось

Історія компанії UTG розпочалася в 2001 році. Вадим Непосєдов, маючи за плечима успішний досвід та численні проекти у сфері комерційної нерухомості, заснував Українську Торгову Гільдію (UTG). Вже наступного року компанія реалізувала свій перший проект – київський торговий центр «Даринок». Далі UTG продовжує створювати перші професійні ТЦ – «ГородОк» (2003 рік) та «Піраміда» (2004 рік), а 2006 року в Україні запрацював найбільший на той час торгово-розважальний центр МОСТ-Сіті у Дніпрі, концепцію якого розробили експерти UTG. За роки своєї діяльності компанією UTG були запущені такі успішні торгові центри як Ocean Plaza, Lavina Mall, Smart Plaza Polytech, Smart Plaza Obolon, Meganom, New Way, Мегамолл, Глобал UA, Blockbuster Mall та багато інших.

Високі стандарти

За 20 років існування UTG з країною переживала політичні та економічні кризи, нарощувала свої компетенції та разом з девелоперами і вітчизняним рітейлом трансформувалася відповідно до актуальних запитів ринку. За цей час UTG стала автором національних стандартів у сфері комерційної нерухомості. Фахівці компанії постійно навчаються, кожного року беруть участь у профільних міжнародних виставках MAPIC, MIPIM, Retail Days Istanbul та привозять в Україну передові технології й найкращий світовий досвід. Завдяки цьому UTG стала своєрідним містком між Україною та світовим фаховим співтовариством. Експерти компанії адаптували міжнародні стандарти, які з часом стали загальнонаціональними і успішно діють в українських реаліях.

На фото: партнер і віце-президент компанії UTG Ігор Мельник, комерційний директор компанії UTG Андрій Рижков та засновник і президент компанії UTG Вадим Непосєдов

Міжнародні бренди

Українська Торгова Гільдія привела на вітчизняний ринок глобальну галузеву асоціацію – Міжнародну раду торгівельних центрів (International Council of Shopping Centers – ICSC). Також за сприяння UTG в Україні з’явилися визнані світові бренди Marks&Spencer, LC Waikiki, Armani Jeans, Michael Kors, Weekend Max Mara, Napapijri, s. Oliver, Intimissimi, Calzedonia, Goldenpoint, KFC, Cinnabon, Vapiano, Soocre, N.Uno Porter, DeFacto, Koton, Top Shop, Coffeeshop, Style Avenue, Bebe, Suvari, Happylon, Marina Rinaldi та багато інших.

Україна і сьогодні є перспективним ринком для розвитку міжнародних брендів, тому фахівці UTG ведуть переговори ще з десятьма відомими брендами, які вже невдовзі можуть відкритися в Україні.

Визнання клієнтів та професійної спільноти

Досвід компанії UTG у супроводі девелоперів торгової нерухомості в таких сферах як стратегічний консалтинг, агентські послуги, управління об’єктами, а також маркетинг нерухомості підтверджений лідерством у різних галузевих рейтингах і відзначений професійними нагородами. Серед них:

  • 2020 року – «Компанія року на ринку нерухомості» за версією VIIІ Всеукраїнської будівельної премії IBUILD
  • 2017 року – кращий «Консультант в нерухомості України» на European Property Awards 2017-18,
  • 2011 року – «Бізнес Оплот Країни»,
  • 2010 року – «Краща консалтингова компанія» на Mall Expo 2010,
  • 2005 року – «Краща девелоперська компанія року» та інші.

Торгові об’єкти, що реалізувала компанія UTG, завоювали прихильність відвідувачів та високу оцінку як вітчизняної, как і міжнародної професійної спільноти. Так ТРЦ Ocean Plaza вперше в історії України став призером MAPIC Awards, ТРЦ Lavina Mаll став кращим «Проектом торгової нерухомості» за версією European Property Awards. На премії RAU Awards 2021 об’єкти, створені за участю UTG, завоювали шість нагород.

Що далі

Зараз в компанії працюють досвідчені архітектори, аналітики та брокери, злагоджена робота яких дозволяє постійно підвищувати якість робіт, ставити сміливі цілі та реалізовувати наймастабніші проекти в країні.

Після 20 років успішної діяльності Українська Торгова Гільдія не збирається зупинятися. У планах компанії: надалі утримувати лідируючі позиції на українському ринку, досягати нових вершин на міжнародній арені, продовжувати розвивати та удосконалювати управління нерухомістю, а також активно займатись реконцепцією вже діючих об’єктів.

Читайте також – 

В очікуванні інвесторів: торговельна нерухомість Чернівців у 2021 році – аналітика UTG


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку