Підсумки workshop «Коли вже час змінити дизайн або зробити реновацію?» – у партнерстві RAU і Diodika

Підсумки workshop «Коли вже час змінити дизайн або зробити реновацію?» – у партнерстві RAU і Diodika

04.11.2021 01:05
  1344
Микола Маранчак

Асоціація рітейлерів України у партнерстві з компанією Diodika провели спільний workshop, присвячений реноваціям в рітейлі та торгово-розважальних центрах. Розповідаємо, як це було.

Цей текст доступний також російською мовою

Подія відбулася 3 листопада в Park Inn By Radisson Troitska (вул. Велика Васильківська, 55). Учасниками заходу стали представники таких компаній як Ашан, Епіцентр, Comfy, SOVA, Брокард-Україна, RDA, Depot Development Group, ТРЦ Komod, IDNT, Intertop, Мегаполіс Лайф та інших.

Першим спікером ділової програми стала директор з маркетингу DCH Infrastructure & Real Estate Валентина Лобода. Ключовими темами її виступу були реновація та ребрендинг ТРЦ Караван у Харкові. Вона розповіла про основні етапи та виклики реконструкції, «повне занурення» як стратегію комунікації проекту та репозиціонування ТРЦ Караван. За її словами, інвестиції в харківський об’єкт склали $9,5 млн.

Після неї з презентацією «Новинки рітейл-освітлення» виступив директор компанії Diodika Сергій Петрук. Він поділився секретами, як підкреслити дизайн за допомогою освітлення та зробив розбір гарних і поганих прикладів освітлення серед відомих роздрібних гравців та торговельних центрів. “Завдання з освітлення ТРЦ і магазинів схожі, проте рішення в них – абсолютно різні”, – стверджую експерт.

Далі слово взяла комерційний директор Dragon Capital Property Management Наталія Кравець. Вона поділилася прикладами реновацій у ТРЦ з портфелю Dragon Capital Property Management. Так, наприклад, компанією було реконструйовано другий поверх ТЦ Piramida. Концепцію double mall було замінено на класичну концепцію першого поверху, коли вітрини усіх магазинів виходять в основний атріум ТЦ. А в ТРЦ Victoria Gardens було добудовано площу спеціально під магазин H&M, а в планах – два fashion-якоря на третьому поверсі замість фітнес-центру.

Наступним спікером стала креативний директор ювелірного бренду Zarina Заріна Нетовкіна. Вона розповіла про те, як розроблявся новий логотип компанії та про те, які саме п’ять суббрендів запустив рітейлер. Серед заявлених планів Zarina – ребрендинг магазинів мережі відповідно до нового стилю бренду.

З доповіддю «Тенденції дизайну комерційної нерухомості» виступив також СЕО UVT Group Андрій Антоненко. Експерт говорив про особливості сучасних ТРЦ, складності їх реконструкції та архітектурний ребрендинг.

Після кава-брейку розмова зайшла про реновацію двох частин ТРЦ Dream, які з недавніх пір носять назву Dream Yellow та Dream Berry. Про мету та наслідку реновації торгово-розважального центру розповів керуючий директор ТРЦ Dream Роман Ємець. На думку експерта, кожен об’єкт комерційної нерухомості має життєві цикли, які перетікають з виходу на ринок, зростаття й розвитку в регрес, після якого обов’язковим новим етапом має стати реконцепт та реконструкція. Також він поділився результатами та наслідками реновації ТРЦ Dream.

Асоціація рітейлерів України дякує партнерам, учасникам та гостям заходу, і запрошує 9 грудня в КВЦ Парковий на RAU Summit 2021. Детальніше про подію – за посиланням.

Ще більше фото з події – дивіться у фотоогляді RAU.

Читайте також

Запрошуємо на RAU Summit 2021: квитки за першою ціною


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку