Блокбастер року: як пройшло відкриття та як виглядає Епіцентр в ТРЦ Blockbuster Mall (фоторепортаж)

Блокбастер року: як пройшло відкриття та як виглядає Епіцентр в ТРЦ Blockbuster Mall (фоторепортаж)

02.11.2021 08:30
  10907
Микола Маранчак

Новий дизайн відділів, простір у форматі open space, цифрова навігація, гра “в кальмара” та інше – чим ще може здивувати новий двоповерховий Епіцентр, відкритий на просп. Степана Бандери, 36 А в форматі “Mall in Mall”.

Цей текст доступний також російською мовою

В хелловінський вікенд, 30-31 жовтня, Епіцентр провів масштабне стилізоване відкриття нового торговельного центру за участю героїв популярних кінострічок. Серед найбільш впізнаваних персонажів відкриття були супергерої коміксів Marvel та DC, а також рефері турніру з нашумілого серіалу “Гра в кальмара” від Netflix. Новий об’єкт став першим для мережі у Києві з 2018 року. Як проходило відкриття та як виглядає новий двоповерховий Епіцентр, розташований у третій черзі найбільшого торгово-розважального центру країни Blockbuster Mall, – в матеріалі RAU.

Свято відкриття розпочалося вже з самого ранку в суботу, 30 жовтня, з дотриманням всіх необхідних протиепідеміологічних заходів та обмежень. З нагоди свята, усі відвідувачі мали змогу пограти “в кальмара” та знайти один з подарункових сертифікатів, які були заховані на території ТЦ. Вперше в історії відкриттів компанія вирішили подарувати 1 млн грн дарунками, балами та подарунковими сертифікатами.

Новий двоповерховий Епіцентр займає площу 27 000 кв. м. Торговельний центр реалізували в абсолютно новому для компанії концепті з оновленим фасадом, вдосконаленою цифровою навігацією та розширеним асортиментом преміальних товарів. Об’єкт адаптували під потреби цільової аудиторії ТРЦ, що не дивно, адже в безпосередній близькості знаходиться інший гігант з продажу меблів і товарів для дому – магазин шведського рітейлера IKEA, з яким, так чи інакше, прийдеться конкурувати за покупця.

Епіцентр в ТРЦ Blockbuster Mall став першим в країні об’єктом формату “Mall in Mall”, коли всередині торговельного центру працює ще один масштабний ТЦ з унікальними магазинами та сервісами.

У центральній частині першого поверху ТЦ розташувався масштабний Центр Кераміки площею 1700 кв. м із сучасними колекціями плитки та сантехніки. Навколо нього – відділи з будівельними матеріалами, виробами з дерева, покриттям для підлоги та іншими товарами для будівництва та ремонту. Також на першому поверсі розмістилися відділ побутової хімії, бутик косметики та парфумерії Mon Cheri, супермаркет зоотоварів Lapki, Аптека 100+, Auto Mall та інші.

На другому поверсі торговельний простір організовано у форматі open space з мінімальною кількістю висотних стелажів. Завдяки цьому покупці можуть бачити більшу частину асортименту з будь-якої точки торгового залу, та швидше знайти все необхідне.

Половину другого поверху – майже 8000 кв. м – зайняли магазини формату shop in shop Центр Меблів та Галереї Деко. В ході колаборації ці два відділи тісно сплелися асортиментом, що дозволило представити найбільшу в ТРЦ Blockbuster Mall пропозицію сучасних ідей та рішень для дому, в тому числі житлові та офісні меблі, кухні, текстиль, декор, подарунки та багато іншого. В Галереї Деко покупці також можуть скористатися послугами текстильного дизайнера, а в Центрі Меблів доступні проектування кухонь, доставка і збирання меблів.

Також тут відкрилася Sleep Студія з товарами для сну, Салон Килимів і Салон Дверей, оновлений All4Rest з продукцією для кемпінгу та грилю, а також новий формат Студії Світла площею 920 кв. м та суттєво розширеним асортиментом декоративного освітлення. Ще однією помітною відмінністю реформатованої Студії Світла стало розміщення товарів в залежності від стилів, завдяки чому покупцям легше підібрати світильник під конкретний інтер’єр.

Крім того, в новому форматі на другому поверсі почав працювати Центр Техніки ЦеТе з площею 1400 кв. м, асортиментом у 6000 позицій та можливістю зробити замовлення близько 270 000 позицій через онлайн-вітрину з доставкою або самовивозом. Окремо в ньому виділена зона з найпопулярнішими товарами для геймерів і фанатів поп-культури з всесвітів Overwatch, Dota 2, Marvel, DC Comics, Star Wars, аніме тощо.

Серед інших форматів shop in shop, що відкрилися в ТЦ, можна відзначити студію електрокамінів Flamma, дитячий магазин E.Pic, канцтовари Пиши-Малюй, а також новий для компанії формат Expert з великим вибором товарів для мисливства та рибальства, в тому числі – зброї та човнів.

На території ТЦ розташувалася затишна кав’ярня формату to go із запашною кавою та духмяними круасанами і сучасний Центр видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua, асортимент якого налічує понад 1,5 млн товарів різних категорій.

Читайте також

З «мексиканським» фуд-кортом: Епіцентр відкриває перший ТЦ нового формату в Дніпрі

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку