Як індивідуальне торгівельне обладнання впливає на купівельний досвід

Як індивідуальне торгівельне обладнання впливає на купівельний досвід

01.11.2021 07:45
  891
rau

Спеціально для RAU команда Ustor підготувала невеликий матеріал про переваги та недоліки кастомізованих рішень у рітейлі, а також про те, як індивідуальне торгівельне обладнання може вплинути на досвід взаємодії споживача з брендом.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Останні півтора року створили для рітейлерів зовсім інший контекст, і тепер конкурентоспроможність на ринку можна зберегти тільки завдяки створенню нового досвіду для користувачів. Того досвіду, який вигідно виділить офлайн-магазин на тлі онлайн-конкурентів. Нещодавнє дослідження Deloitte засвідчило, що 50% респондентів віддадуть перевагу пошуку аналогічного товару онлайн у разі, якщо компанія не передбачить їх запити за допомогою грамотної стратегії мерчендайзингу.

Близько 75% опитаних приходять до роздрібних магазинів не за конкретним товаром, а за самим процесом шопінгу. Їм важлива атмосфера, загальна концепція точки, її освітлення, інтер’єр, температура, запахи, звуковий супровід тощо. Таким чином, можна з упевненістю сказати, що торгівельне обладнання, як частина цієї композиції, відіграє далеко не останню роль.

Плюси та мінуси кастомізації торгівельного обладнання

Вже понад 15-ти років ми виробляємо торгівельне обладнання, спираючись на брендбук замовників, і бачимо, які плюси та мінуси можуть мати кастомізовані рішення для рітейлу.

Якщо говорити про недоліки, то нам вдалося виділити два основні:

  1. Вартість. Середня вартість кастомізованих рішень, як правило, вища, ніж у серійних. Це не завжди підходить молодим брендам та компаніям з високим обсягом трафіку та динамічним «відкриттям-закриттям» точок, особливо в економ-сегменті.
  2. Терміни реалізації. Як правило, серійні рішення вимагають менше часу на виготовлення, а це означає, що цикл від запиту до монтажу обладнання буде значно коротшим, ніж у випадку, якщо рітейлер хоче індивідуальне рішення на основі свого брендбука.

Незважаючи на ці недоліки, вимога створювати унікальний досвід взаємодії між клієнтом та продуктом спонукає рітейлерів дедалі частіше віддавати перевагу саме кастомізованим рішенням у презентації товарів та оформленні роздрібних точок. І таке обладнання має очевидні плюси.

Переваги кастомізованого торгівельного обладнання

Індивідуальний дизайн. Це перша й очевидна перевага: кастомізоване торгівельне обладнання може допомогти привернути увагу споживачів, створити неповторний простір, в якому комфортно перебувати й купувати. Ви можете відбудуватися від конкурентів і створити свій неповторний образ.

Персональний підхід. Кожне приміщення має свої особливості, тому не завжди стандартні рішення дозволяють якісно презентувати товарні групи, наприклад, на невеликих площах або в магазинах із нестандартним плануванням. Аналогічно і з презентацією: товарні групи потребують різних зон зберігання, і часто вибір серійного обладнання виявляється не оптимальним маркетинговим рішенням, а компромісом.

Комфорт для клієнтів. Категорично важливо забезпечити комфорт для споживача. Логіка проста: що легше клієнту зробити покупку, то вища ймовірність, що вона відбудеться. Індивідуальний підхід до обладнання дозволяє досягти ідеальної презентації та максимально зручного для клієнта розташування товарних груп.

Інтеграція сучасних рішень. Світовий рітейл вже давно впроваджує високотехнологічні рішення, щоб забезпечити споживачеві максимально комфортну взаємодію з брендами. Кастомізоване обладнання дозволяє доповнити стелажі та острівці екранами, системами smart-освітлення, касовими та обліковими апаратами, датчиками безконтактної оплати тощо. У підсумку власник може аналізувати аудиторію та її переваги, пропонуючи найкраще. А сам клієнт отримує позитивний досвід перебування у торгівельному просторі.

Чому рітейлу потрібні унікальні рішення

Останні кілька років чітко простежуються такі тренди, як автоматизація, кастомізація та big data. У поєднанні зі збільшенням обсягу онлайн-купівель, ці тенденції очікувано спричинять суттєві зміни у способах та мотивації для здійснення покупок у майбутньому.

Про це свідчать дослідження CBRE, ці ж тренди (нарівні з eco-friendly та sustainability) фіксує Euroshop 2020 року та інші великі виставки останніх років. Вони ж стверджують, що саме індивідуальний досвід залучатиме аудиторію до офлайн-магазинів.

Насправді, багато змін уже тут.

Наприклад, робототехніка та автоматизація. Так, поки що роботи не замінили персонал в українських магазинах. Але пандемія та необхідність соціального дистанціювання, підштовхнули компанії нарощувати обсяг кас самообслуговування та пунктів самовивезення. Всі вони, в тому чи іншому вигляді, інтегровані в інтер’єр і часто поєднані із зонами для зберігання та презентації.

Схожа ситуація відбувається і з системами прогнозування попиту та оптимізації процесу вибору товару. Торгівельне обладнання дедалі частіше оснащується сенсорними зонами, що дозволяють забезпечити видачу товарів без зайвих дотиків, автоматично обробити руки тощо. Звичайно, говорити про кастомізацію на тому рівні, який представлений на виставкових стендах від ключових гравців світового ринку поки що зарано, але кроки в цьмоу напрямку робляться.

Висновок

Незабаром унікальний підхід в оформленні торгівельних просторів і обслуговуванні споживачів стане єдино можливою нормою ринку. Персоналізація та кастомізований підхід стануть ключовим чинником відбудови від конкурентів.

Офлайн-магазини трансформуються в простір для отримання досвіду, посланців брендів. Якщо взяти за основу такий погляд на проектування обладнання, то ключова цінність, яку може мати рітейлер, — це 100%-відсоткова унікальність.

Читайте також –

Сергій Залкін, Ustor: Як криза позначилася на виробництві торгового обладнання


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку