Польський виробник солодощів Lumar: Бачимо велику перспективу в українському ринку
Менеджер відділу експорту та маркетингу компанії Lumar – одного з провідних виробників печива та солодощів у Польщі – Жаннета Валькович розповідає про історію компанії, виробничі потужності, країни присутності та плани компанії на українському ринку.
Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою
Lumar – польський виробник солодощів, заснований у 1992 році у форматі сімейної компанії. За 30 років роботи бізнесмени створили сучасну компанію з повністю обладнаною фабрикою та висококваліфікованими фахівцями. Lumar спеціалізується на виробництві вафельних праліне та кульок, вафель, бісквітів, шоколаду та масляних вафельних рулетів. Однією з особливостей Lumar є формовані вафлі, які мають нетипову форму, як-от: кульки, фантазійні вафлі, вафельні торти та шоколадні цукерки.
Основні бренди: Lumarki (вафельні праліне), Sisi, Mileana (вафлі та печиво), Tufinki (шоколадні цукерки), Creation de luxe (праліне в шоколадній стружці). Їх якість забезпечується на кожному етапі: від рецептів, розроблених з ретельно відібраними інгредієнтами, через високі органолептичні властивості кінцевих продуктів до бездоганних виробничих процесів. З 2003 року компанія працюємо за інтегрованою системою управління якістю харчових продуктів НАССР. Крім того, політика якості компанії базується на вимогах BRC (British Retail Consortium) і IFS (International Food Standard) з 2009 року.
Продукцію Lumar можна знайти в Європі, Азії, Північній Америці та Африці. Експорт є значною частиною бізнесу і становить 40% доходу компанії. На польському ринку виробник співпрацює з найбільшими роздрібними мережами та традиційними магазинами, які обслуговують регіональні дистриб’ютори.
В інтерв’ю RAU менеджер відділу експорту та маркетингу PPHU Lumar Жаннета Валькович розповіла, що наразі представлено в асортименті компанії, з якими торговельними мережами виробник співпрацює, й як планує розвиватися на українському ринку. Доречи, дізнатися більше про продукцію Lumar можна на спеціалізованій міжнародній виставці World Food Ukraine, яка пройде 2-4 листопада 2021 року в Києві, в Міжнародному виставковому центрі, стенд А-3-2.
– На чому спеціалізується ваша компанія, яку продукцію виробляє?
– Наш асортимент продукції включає широкий вибір вафель та печива, вафельних праліне, вафельних трубочок з маслом та шоколадних цукерків.
– Скільки років вже працюєте на ринку?
– Ми працюємо на ринку майже тридцять років.
– Виробництво зосереджене виключно у Польщі, або є й закордонні проекти?
– Наше виробництво знаходяться в південно-західній частині Польщі, в містечку Бичині, Опольське воєводство.
– Яка виробнича потужність вашої компанії?
– Виробничі потужності PPHU Lumar складають 450 тонн готової продукції на місяць.
– Ваша продукція продається виключно у Польщі, чи її можна придбати і за кордоном? Якщо так – то у які країни ви експортуєте товар?
– Продаж продукції Lumar у Польщі становлять 60% загального товарообігу. Наша продукція достатньо широко представлена за кордоном, ми співпрацюємо з торговими партнерами з Європи, Азії, Північної Америки та Африки.
– Яка частка продукції йде на експорт – у фізичному та грошовому вимірах?
– На експорт припадає 40% товарообігу від наших продаж.
– В яких торгівельних мережах ви представлені?
– У Польщі ми співпрацюємо з такими роздрібними мережами, як Biedronka, Lidl, Tesco, Polo Market, Netto, Dino, Lewiatan, Makro, Intermarche, а також з такими дистриб’юторами, як Eurocash та мережами регіональних магазинів.
– Чи виробляєте продукцію для private label рітейлерів? Або працюєте виключно під вашими власними брендами? Якщо є private label, то яку частину виробництва вона займає та хто є замовником?
– ВТМ, тобто розвиток власного бренду клієнта, є важливою частиною нашого бізнесу, який ми здійснюємо для роздрібних мереж та інших клієнтів у В2В каналі.
Використовуючи наше ноу-хау та багаторічний виробничий досвід, а також знання тенденцій на ринку кондитерських виробів, ми пропонуємо комплексні послуги з розробки та виробництва асортименту за запитом від клієнтів. Це можуть бути абсолютно нові послуги з розробки продуктів або виробництво за нашими перевіреними рецептами, готові до впровадження.
– Який відсоток вашої продукції поставляється в Україну й в яких мережах можна її знайти?
– В Україні продукцію Lumar можна купити в мережах АТБ, Socar, ЕКО маркет та інших.
– На ваш погляд, які головні труднощі при експорті товарів в Україну та роботі з місцевими рітейлерами?
– Ми не бачимо великих труднощів при експорті товарів Lumar в Україну, лише те, що ми хотіли би спростити у майбутньому, це обширні вимоги до документації.
– Як шукаєте партнерів для реалізації вашої продукції? Скільки часу займає вихід на нові ринки?
– Ми набуваємо ділових партнерів, беручи участь у міжнародних виставках, а також зацікавлені клієнти звертаються до нас через веб-сайт. На українському ринку маємо свого власного представника.
Процедури виходу на певний ринок відрізняються від країни до країни.
– Що потрібно, щоб стати реалізатором вашого товару?
– Щоб стати продавцем нашого товару, потрібно просто зконтактувати з нами. Кожен клієнт для нас дуже важливий, і до нього завжди ставляться індивідуально.
– Як шукаєте постачальників сировини, контролюєте її якість та безпеку виробництва?
– Відповідно до впроваджених стандартів якості IFS та BRC, ми кваліфікуємо лише постачальників із сертифікованою системою BRC, IFS або FSSC 22000. Тоді ми впевнені, що сировина виробляється в умовах, що відповідають найвищим стандартам якості, а умови виробництва – регулярно перевіряється під час перевірок, що проводяться акредитованими органами з сертифікації.
– На ваш погляд, в чому головна перевага вашого товару у порівнянні з продукцією конкурентів?
– Ми спеціалізуємося на виробництві вафельних пралінів та формованих вафель з унікальною формою. Крім того, розробляючи наші солодощі, ми завжди дотримуємось принципу «здоровішої альтернативи», саме тому ми вибираємо незатверділі жири або повністю замінюємо їх вершковим маслом. Ми шукаємо природні еквіваленти ароматизаторів і використовуємо лише натуральні барвники. Ми не використовуємо у своїх продуктах консерванти. Вафельні трубочки з маслом, які ми пропонуємо – єдиний такий продукт на ринку, який випікається тільки на натуральному вершковому маслі. Ароматизатори нашої продукції отримуються за допомогою натуральних добавок, головним чином какао, горіхів та молока, а фруктові аромати праліне – за допомогою сублімації полуниці або лимона.
– Розкажіть про ваші проекти корпоративної соціальної відповідальності та екологічні ініціативи: які саме ви реалізуєте і наскільки, на вашу думку, цей напрямок важливий для бізнесу.
– Сучасне управління підприємством у стратегіях планування має враховувати не тільки економічні цілі, але й вплив на суспільство, місцеву громаду та природне середовище. Ми впроваджуємо корпоративну соціальну відповідальність згідно з десятьма принципами Організації Об’єднаних Націй, що стосуються чотирьох напрямків:
- Права людини (дотримання прав людини, заборона порушення прав людини, включених до регламенту нашої компанії та кодексу етичної поведінки)
- Стандарти праці (дотримання принципів свободи, заборона примусової праці, заборона праці неповнолітнім)
- Захист навколишнього природного середовища (навчання працівників щодо сегрегації відходів, що проводиться в рамках навчання працівників, а також малоінвазивне виробництво, для прикладу – торішні інвестиції в обладнання, яке дозволяє повністю 100% утримання органічних забруднювачів, та інше)
- Антикорупція в будь-якій формі.
Наша політика приносить багато переваг, підвищує якість та культуру компанії, збільшує розвиток, суспільну обізнаність та впливає на досягнення цілей.
Читайте також –
Оманлива легкість: 10 причин, чому українським рітейлерам не вдається закріпитися в Польщі