Новини магазинів техніки: Фокстрот, Eldorado, Miele, Comfy, Apple iStudio та інші

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Eldorado, Miele, Comfy, Apple iStudio та інші

21.10.2021 08:00
  1348
Костянтин Симоненко

Відкриття Фокстрот в оновленому харківському ТРЦ Караван, нове позиціонування та філософія бренду Eldorado.ua, Miele Experience Center в Blockbuster Mall та інші новини українського ринку рітейлу побутової техніки та електроніки.

Цей матеріал доступний російською мовою

Фокстрот відкрив магазин в оновленому ТРЦ Караван у Харкові

Представництво мережі Фокстрот стало першим магазином електронної та побутової техніки, що відкрився на початку вересня після реновації торгово-розважального центру Караван (вул. Героїв Праці, 7). Це вже восьмий магазин бренду у Харкові. Магазин розмістився у зручній локації, поруч з продуктовим гіпермаркетом, на площі 1400 кв. м, з якої торгівельна – 1114 кв. м. Це дало змогу представити розширений асортимент у всіх категоріях товару. Детальніше роздивитися новий магазин можна тут.

У центральній частині магазину облаштували сервісний хаб з точкою видачі інтернет-замовлень з foxtrot.ua, поруч – зону кредитування та великий лаундж-простір з безкоштовною кавою, дитячий куточок. Виконавчий директор мережі Фокстрот Олексій Зозуля, коментуючи відкриття магазину в ТРЦ Караван, відзначив, що за І півріччя 2021-го року у мережі з’явилися 18 сучасних магазинів Фокстрот, два із яких – абсолютно нові торгівельні об’єкти у провідних ТРЦ Харкова. Це дає можливість посилити позиції бізнесу у цьому регіоні та залучити нових клієнтів.

Заради сімей: нове позиціонування та філософія бренду Eldorado.ua

Мережа магазинів побутової техніки та електроніки Eldorado.ua розпочала глибоку трансформацію своєї бізнес-моделі та представила нове позиціонування та філософію бренду. Як повідомили RAU в компанії, тепер Eldorado.ua — магазин для людей, зручний сімейний постачальник домашньої техніки. Саме так звучить бренд-стратегія, а слоган оновленого бренду Eldorado.ua: “Заради сімей”. Задача нової бренд-стратегії: відійти від концепції території низьких цін та сфокусуватись на потребах і запитах саме своїх клієнтів. В основі ребрендингу – сімейні цінності. Ключова ідея, яку компанія обрала для свого нового позиціонування, базується на тому, що в світі технологій, які швидко розвиваються, в тотальній цифровізаціі усього, людина починає губитися. Людина починає боятися, що може чогось не знати, боятися, що не встигне за розвитком технологій. Eldorado.ua ставить людину в центр. Щоб бути зрозумілими, доступними і розгортати та розвивати магазини навколо людини. Щоб не людина служила техніці, а техніка служила людині.

Як повідомила маркетинг-директор компанії Оксана Кулікова, в сучасних реаліях усі рітейлери сконцентровані на міленіалах, усі намагаються омолоджувати аудиторію та в першу чергу привертати увагу фріків, гіків і гаджетоманів. Мережа буде виділятися серед усіх інших, розвиваючи свою нішу, свою аудиторію: сімейних, більш дорослих і усвідомлених людей, які облаштовують свій побут.

Miele Experience Center в ТРЦ Blockbuster Mall

Компанія Miele у жовтні відкрила четвертий роздрібний магазин побутової техніки Miele Experience Center в столичному ТРЦ Blockbuster Mall. На площі понад 70 кв. м представлено широкий асортимент побутової техніки Miele з інноваційними технологіями та інтуїтивно простим керуванням: прилади для приготування їжі, кавомашини, посудомийні машини, холодильники, техніка для догляду за білизною та будинком, побутова хімія та аксесуари. За традицією торговий зал розділений на зони (для приготування кави, зона техніки для догляду за будинком і т.д.).

Comfy подвоїть кількість магазинів в Києві

Великий український рітейлер електроніки та побутової техніки Comfy подвоїть кількість магазинів в Києві. Планують відкриття в ТРЦ Respublika Park і Ocean Plaza. Мережа планує розширити присутність в столичному регіоні й вдвічі збільшити кількість магазинів в Києві. Про це йдеться в повідомленні компанії.

Наразі у Києві працює 10 магазинів мережі. «Не дивлячись на наявність зручної адресної доставки, ми бачимо запит з боку клієнтів на відкриття нових точок в непокритих нами районах. Тому в найближчі місяці в рамках подальшого розвитку омніканальної моделі продажів ми плануємо подвоїти кількість магазинів в столиці», — зазначив генеральний директор Comfy Ігор Хижняк.

Apple iStudio відкрила новий магазин у Києві

Новий магазин iStudio відкрився на першому поверсі київського ТРЦ Sky Mall за адресою: проспект Романа Шухевича, 2 Т. «Раніше у нас вже був магазин в ТРЦ Sky Mall, але після зміни локації знайти магазин iStudio, в якому зосереджений найбільший вибір техніки Apple, а також всі супутні аксесуари з різних цінових сегментів, стало набагато простіше», – повідомили RAU в відділі комунікацій компанії. Оскільки компанія проповідує еко-тренди, інтер’єр нового магазину поєднує в собі технологічність і натуральні матеріали. Дизайн виконаний з максимальним використанням елементів з дерева і скла.

Варто відзначити яскраву LED-вивіску, яка стала нововведенням для мережі iStudio в цьому році. За словами директора з маркетингу компанії iStudio Дарини Семенченко, таке рішення – найбільш логічне для демонстрації інноваційної техніки, яка продається в магазині. Надалі планується реалізувати подібні вивіски на всіх торгових точках, де це дозволяє архітектурна концепція торгових центрів. Також в компанії зараз активно працюють над ребрендингом, і вже до кінця року iStudio змінить логотип і корпоративні кольори.

Comfy запускає дитячий бренд Comfy Kids

Компанія Comfy, один з провідних омніканальних рітейлерів побутової техніки та електроніки в Україні, розширює асортимент дитячих товарів та запускає бренд Comfy Kids. Comfy Kids – це новий розділ з дитячими товарами на сайті Comfy.ua, де представлено широкий асортимент дитячих іграшок і товарів для творчості, товарів для майбутніх мам, памперсів і товарів для гігієни, дитячого текстилю і меблів, товарів для безпеки малюків, дитячого транспорту – від колясок до самокатів і велосипедів та багато іншого від провідних виробників.

Разом з брендом Comfy Kids з’явився новий унікальний для України сервіс “Грай-Повертай”. Він дозволяє протягом 12 місяців після покупки товару повернути його (у будь-якому стані, навіть зламану іграшку) і отримати до 100% від вартості товару на бонусну картку Comfy. Отримані бонуси можна витратити на нові покупки в Comfy та Comfy Kids.

У Києві відкрився перший мультибрендовий MIRS Home

14 вересня відчинив свої двері MIRS Home — перший у Києві мультибрендовий магазин побутової техніки преміального сегменту. Салон розташовано в Chicago Central House за адресою вул. Антоновича, 44. Про це RAU повідомила прес-служба компанії. MIRS Home ексклюзивно представляє в Україні такі європейські бренди як Liebherr, V-Zug, BORA, DeDietrich, Kuppersbusch, Best Chef, Brandt, Fulgor Milano, Falmec, Blanco, Nivona, Novis, Carerra, Graef. В салоні передбачено зони для тест-драйву техніки, а підбір необхідної комплектації для інтер’єра здійснюють, відштовхуючись від бажаних для клієнта характеристик і не обмежуючись одним брендом.

MIRS Home — уже четвертий бізнес корпорації MIRS у сфері роздрібної торгівлі. З 1992 року компанія знайомить українського споживача з провідними виробниками посуду, побутової техніки й меблів, дистрибутуючи на ринок понад 400 брендів.

Читайте також –

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Цитрус, Eldorado, Karcher, Samsung та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  27
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  64
Усі новини ринку