
У літаку та з доставкою до човнів: топ-5 найнезвичніших закладів McDonald’s у світі


Майже два місяці тому мережа супермаркетів Novus стала офіційним партнером проекту «Велике маленьке серце» благодійного фонду Твоя опора. За допомогою небайдужих клієнтів компанії вдалось зібрати понад 400 000 гривень для порятунку дитячих життів.
Долучитись до благодійної акції може кожен відвідувач магазину – для цього на касах усіх супермаркетів клієнтам пропонують придбати наліпку чи магніт із зображенням серця. Зібрані від продажу кошти будуть витрачені на кардіохірургічні операції та лікування дітей з вродженими вадами серця у Національному інституті серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова.
Втім долучитись до акції можна навіть не відвідуючи супермаркет: «Ми вдосконалюємо процес збору коштів і робимо його максимально зручним для клієнтів. Відтепер окрім вже знайомої опції допомоги – придбання наліпки чи магніту на касі, додалась ще одна – перерахування бонусів від покупок у Novus з карти лояльності або власних коштів з банківської картки за допомогою Viber-бота. Це доволі простий спосіб і не потребує особистої присутності у магазині», – діляться в у компанії Novus.
Стати частиною проекту за допомогою Viber-бота можна наступним чином:
«Аби оцінити розмір внеску ми доволі часто вдаємось до порівнянь. Тож, десять гривень, які ви перерахуєте на благодійність, це – одна поїздка у громадському транспорті і навіть не половина вартості однієї кави, яку майже кожен з нас купує щодня. І наша нова опція з Вайбером робить процес втілення доброї справи зрозумілим та легким», – говорить PR-менеджер мережі Кристина Івченко.
Розповісти про власний досвід участі у благодійному проекті можна і своїм друзям в соцмережах. Таким чином ще більше людей дізнаються про важливий проект «Велике маленьке серце» і зможуть стати його частиною. Novus встановлює тематичні фотозони із логотипом проекту біля кас, водночас ці фото-локації є й інформаційними стендами. Після придбання наліпки на касі магазину, ви зможете наклеїти наліпку на спеціальне зелене поле всередині стенду, і зробити селфі. Фотографією можна ділитись у соцмережах із хештегом #heartnovus і посиланням на лендинг, де з проектом можна ознайомитись більш детально www.heart.novus.ua
«Зараз пілотний стенд встановлений у ТЦ Ретровіль (просп. Правди, 47), тож відвідувачі торгового центру вже можуть випробувати нашу фотозону. Згодом ми плануємо встановлювати подібні стенди-фотозони і в інших магазинах Novus», – додають в Novus.
Долучитись до благодійності у NOVUS можна до кінця січня 2022 року.
Читайте також –
Марк Петкевич, СЕО Novus: Масштабування в інших містах – це нові виклики в майбутньому