Зростання операційного прибутку та вартості чистих активів – Arricanо оприлюднила фінансові показники за І півріччя 2021
Компанія Arricano оприлюднила проміжні результати діяльності за 6 місяців, що закінчились 30 червня 2021 року.
У першому півріччі цього року на операційну діяльність провідного девелопера та оператора професійних торгових центрів в Україні (орендна площа збудованих об’єктів понад 148 000 кв. м та ще три майданчика знаходяться на етапі девелопменту) суттєво вплинули чергові державні розпорядження про обмеження роботи, викликані COVID-19, адже у різних регіонах доступ до торгових центрів був частково закритий до 59-ти днів.
Утім, команді Arricano вдалось наростити обсяг виручки на 19% до $16,9 млн. У 2020 році цей показник був на рівні $14,2 млн.
Таким чином, операційний прибуток без урахування переоцінки інвестиційної нерухомості збільшився на 23% та склав $11,9 млн, в порівнянні з $9,6 млн у I півріччі 2020 року.
Загальний рівень заповнюваності у ТРЦ Arricano складає 99,5%, а це означає, що компанія працює на повну потужність, а орендні площі торгових центрах є затребуваними на ринку серед рітейлерів.
Загальна вартість портфелю інвестиційної нерухомості Arricano оцінена в $281,6 млн. Станом на 31 грудня 2020 року загальна вартість складала $275,5 млн.
Вартість чистих активів зросла до $125,2 млн у порівнянні з $119,4 млн на 31 грудня 2020 року.
На 52% зросли грошові потоки від операційної діяльності порівняно з першим півріччям 2020 року.
Середня вартість банківських кредитів знизилась до 8,3% на 31 червня 2021 року в порівнянні з 10,1% на 31 грудня 2020 року.
«Перше півріччя 2021 року було складним та динамічним водночас. Однак навіть при тому, що близько двох місяців торгові центри працювали в обмеженому форматі, команда Arricano утримала сильну ринкову позицію та досягла значних фінансових показників. Збільшення обсягів операційної виручки на 19% та операційного прибутку (до переоцінки інвестиційної нерухомості) на 23%, а також зростання вартості чистих активів Arricano – це ті інвестиційні показники, які формують привабливість ринку девелопменту та демонструють його потенціал навіть за умов підвищеної складності управління компанією», – резюмувала СЕО Arricano Анна Чуботіна.
Читайте також –
Retail hacks by Arricano: обов’язкові інновації та IT-виклики в управлінні інфраструктурою компанії