Антон Тараненко, Visit Ukraine: Як спонукати мільйони іноземних туристів відвідувати Україну та залучати їх у магазини

Антон Тараненко, Visit Ukraine: Як спонукати мільйони іноземних туристів відвідувати Україну та залучати їх у магазини

23.09.2021 08:30
  1120
Володимир Тиравський

Шопінг може стати додатковим стимулом для іноземних туристів, щоб приїжджати в нашу країну та витрачати гроші у ресторанах, ТРЦ та стріт-рітейлі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

9 вересня у столичному конгресно-виставковому центрі «Парковий» відбувся щорічний RAU Investment Forum 2021 – спеціалізований форум для інвесторів у рітейл і торговельну нерухомість. Захід відвідало понад 300 осіб: власники та топ-менеджери компаній сфери роздрібної торгівлі, девелопменту, інвестори та представники влади.

З власною презентацією «Shopping-туризм. Туристичний потенціал Києва та інших міст-мільйонників» виступив Антон Тараненко, засновник та СЕО Visit Ukraine, який розповів про фінансові обсяги світового ринку туризму, найпопулярніші країни для іноземних туристів, скільки іноземних туристів відвідують Україну і скільки грошей вони у нас витрачають, чому Україна стала популярним напрямком для арабських туристів, і які реформи повинна провести наша країна для інтенсивного розвитку туристичного ринку. RAU пропонує ознайомитись з ключовими тезами його виступу.

Витрати на туризм у світі за підсумками 2019 року склали $1,5 трлн. За даними World Tourism Organization (UNWTO), провідними споживачами міжнародного туризму є:

  1. Китай – $129 млрд
  2. США – $86 млрд
  3. Німеччина – $86 млрд
  4. Великобританія – $53 млрд
  5. Росія – $53 млрд

За даними World Tourism Organization (UNWTO) за 2019 рік, топ-10 найпопулярніших країн світу за кількістю іноземних туристів виглядає наступним чином:

Метою поїздки для 58% туристів є проведення вихідних під час свого зарубіжного відрядження, для 55% туристів – це дозвілля та відпочинок, для 28% – здоров’я, релігія та приватні справи, для 11% – ділові та професійні справи.

За підсумками 2019 року, Україну відвідали 13,7 млн туристів, у 2020 році – лише 1,5 млн туристів, а за перше півріччя 2021 року – вже 1,5 млн туристів.

Топ-10 країн, громадяни яких відвідали Україну виглядає наступним чином:

У 2019 році туристи витратили в Україні 1,27 млрд євро:

Впродовж літа 2021 року ми помітили неозброєним оком величезну кількість туристів з країн Перської затоки в Україні. Зокрема, за три місяці нашу країну відвідали 42 000 туристів з цього регіону.

Вони віддають перевагу Україні з наступних причин:

  • Гарна природа та лагідний клімат
  • Смачна їжа
  • Шопінг
  • Самобутність

У середньому арабські туристи витрачають в Україні $200 на день і перебувають не більше 4-х днів. Загалом, їх сумарні витрати в Україні становлять $34 млн, з яких частка шопінгу становить 25% або $8,5 млн.

Експерти прогнозують, що у 2022 році в Україні збільшиться кількість туристів з наступних країн:

  • Країни Перської затоки
  • Бахрейн
  • Кувейт
  • Оман

В Україні для інтенсивного розвитку туристичного ринку зараз необхідно:

  • Digital-компанії на топові ринки
  • Офлайн-промоція через туристичні інфоцентри в аеропортах та на залізничних вокзалах
  • Акції та знижки
  • Залучення персоналу зі знанням англійської, арабської та китайської мов
  • Збільшення рівня якості обслуговування
  • Участь у туристичних подіях
  • Велика промо-кампанія шопінг-туризму в Україні

Сьогодні для мільйонів туристів, шопінг є одним з головних мотивів подорожей. За даними Duty Free World Council (DFWC) KPI Monitor, 75% туристів планують свої покупки перед поїздкою, 52% туристів, які планують шопінг, роблять це із загальним уявленням про те, що вони будуть купувати і 23% туристів планують свої покупки з урахуванням конкретного товару чи бренду.

Найпопулярнішими туристичними районами світу для шопінгу є:

  • Вест-Енд у Лондоні, який заробляє понад 7,6 млрд фунтів стерлінгів на роздрібних продажах
  • Мілан в Італії, який заробляє 40 млн євро на роздрібних продажах
  • Іль-де-Франс у Парижі, який заробляє 22 млрд євро на роздрібних продажах

Компанія Global Blue 40 років тому вперше ввела концепцію Tax Free Shopping – це система відшкодування споживчого податку (ПДВ) для іноземних мандрівників, що здійснили покупки за кордоном. Суми повернення становлять від 5 до 23% від суми покупки і залежать від розміру ПДВ і від комісійних оператора Tax Free.

З 1 квітня 2020 року по 30 березня 2021 року Global Blue обробила 35 мільйонів транзакцій Tax Free Shopping загальною вартістю 18,5 мільярдів євро у магазинах по всьому світу.

Україна є єдиною європейською країною, де для туристів відсутня опція Tax Free Shopping.

Як працює Tax Free Shopping:

  • Знайдіть магазин з позначкою Tax Free
  • Здійсніть покупку
  • Отримайте та зберігайте всі чеки
  • Заповніть експортну декларацію – форму Tax Free
  • У митній службі поставте штамп на вашій експортній декларації
  • Поверніть гроші за сплачений податок
  • В аеропорту знайдіть офіс Tax Refund
  • Відправте лист компанії-посереднику з експортною декларацією, копіями чеків і номером своєї картки в банку (якщо у компанії-посередника укладено договір з одним із банків у вашій країні)

Читайте також – 

Андрій Жук, RAU: туристи з Близького Сходу принесли українському рітейлу приблизно $25 млн виручки


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку