
Вибір між Китаєм та США: Як іспанський бренд Mango прийняв правильне рішення


Шопінг може стати додатковим стимулом для іноземних туристів, щоб приїжджати в нашу країну та витрачати гроші у ресторанах, ТРЦ та стріт-рітейлі.
9 вересня у столичному конгресно-виставковому центрі «Парковий» відбувся щорічний RAU Investment Forum 2021 – спеціалізований форум для інвесторів у рітейл і торговельну нерухомість. Захід відвідало понад 300 осіб: власники та топ-менеджери компаній сфери роздрібної торгівлі, девелопменту, інвестори та представники влади.
З власною презентацією «Shopping-туризм. Туристичний потенціал Києва та інших міст-мільйонників» виступив Антон Тараненко, засновник та СЕО Visit Ukraine, який розповів про фінансові обсяги світового ринку туризму, найпопулярніші країни для іноземних туристів, скільки іноземних туристів відвідують Україну і скільки грошей вони у нас витрачають, чому Україна стала популярним напрямком для арабських туристів, і які реформи повинна провести наша країна для інтенсивного розвитку туристичного ринку. RAU пропонує ознайомитись з ключовими тезами його виступу.
Витрати на туризм у світі за підсумками 2019 року склали $1,5 трлн. За даними World Tourism Organization (UNWTO), провідними споживачами міжнародного туризму є:
За даними World Tourism Organization (UNWTO) за 2019 рік, топ-10 найпопулярніших країн світу за кількістю іноземних туристів виглядає наступним чином:
Метою поїздки для 58% туристів є проведення вихідних під час свого зарубіжного відрядження, для 55% туристів – це дозвілля та відпочинок, для 28% – здоров’я, релігія та приватні справи, для 11% – ділові та професійні справи.
За підсумками 2019 року, Україну відвідали 13,7 млн туристів, у 2020 році – лише 1,5 млн туристів, а за перше півріччя 2021 року – вже 1,5 млн туристів.
Топ-10 країн, громадяни яких відвідали Україну виглядає наступним чином:
У 2019 році туристи витратили в Україні 1,27 млрд євро:
Впродовж літа 2021 року ми помітили неозброєним оком величезну кількість туристів з країн Перської затоки в Україні. Зокрема, за три місяці нашу країну відвідали 42 000 туристів з цього регіону.
Вони віддають перевагу Україні з наступних причин:
У середньому арабські туристи витрачають в Україні $200 на день і перебувають не більше 4-х днів. Загалом, їх сумарні витрати в Україні становлять $34 млн, з яких частка шопінгу становить 25% або $8,5 млн.
Експерти прогнозують, що у 2022 році в Україні збільшиться кількість туристів з наступних країн:
В Україні для інтенсивного розвитку туристичного ринку зараз необхідно:
Сьогодні для мільйонів туристів, шопінг є одним з головних мотивів подорожей. За даними Duty Free World Council (DFWC) KPI Monitor, 75% туристів планують свої покупки перед поїздкою, 52% туристів, які планують шопінг, роблять це із загальним уявленням про те, що вони будуть купувати і 23% туристів планують свої покупки з урахуванням конкретного товару чи бренду.
Найпопулярнішими туристичними районами світу для шопінгу є:
Компанія Global Blue 40 років тому вперше ввела концепцію Tax Free Shopping – це система відшкодування споживчого податку (ПДВ) для іноземних мандрівників, що здійснили покупки за кордоном. Суми повернення становлять від 5 до 23% від суми покупки і залежать від розміру ПДВ і від комісійних оператора Tax Free.
З 1 квітня 2020 року по 30 березня 2021 року Global Blue обробила 35 мільйонів транзакцій Tax Free Shopping загальною вартістю 18,5 мільярдів євро у магазинах по всьому світу.
Україна є єдиною європейською країною, де для туристів відсутня опція Tax Free Shopping.
Як працює Tax Free Shopping:
Читайте також –
Андрій Жук, RAU: туристи з Близького Сходу принесли українському рітейлу приблизно $25 млн виручки