Виглядати модно або жаркий сезон: Synergy Construction здала в експлуатацію цього літа дев’ять локацій

Виглядати модно або жаркий сезон: Synergy Construction здала в експлуатацію цього літа дев’ять локацій

10.09.2021 08:30
  2150
Костянтин Симоненко

Серед нових об’єктів вісім магазинів одягу міжнародних брендів в обласних центрах і новий офіс RAU.

Цей матеріал доступний російською мовою

Цього спекотного літа багато модних брендів в Україні продовжували активно відкривати нові торгові точки, відповідаючи на зростаючий попит з боку покупців, які скучили за час карантинів по походам в магазини. Так, будівельна компанія Synergy Construction виконала ремонти і оздоблення відразу восьми магазинів відомих брендів.

Три нових торгових точки іменитих міжнародних і вітчизняних компаній з’явилися в Києві, в тому числі флагманський магазин LC Waikiki на Хрещатику. Ще два нові об’єкти були здані в Одесі і по одному в Дніпрі, Заопрожье і Львові.

Столичні штучки

Найбільш знаковим відкриттям, безумовно, можна вважати запуск триповерхового флагманського магазина LC Waikiki, який розташований в історичній будівлі на вул. Хрещатик, 50. LC Waikiki на Хрещатику – перший магазин в street-форматі української мережі. Таким чином турецький рітейлер повертає fashion mass market на центральну вулицю столиці.

Магазин нового ексклюзивного формату відкрився на початку липня. Інвестиції в магазин, з огляду на всі проектні роботи, демонтаж і нове обладнання, досягли $1 млн.

Всього магазин LC Waikiki на Хрещатику зайняв чотири поверхи будівлі, проте тільки три з них, загальною площею 1200 кв. м, доступні для відвідувачів. На двох останніх поверхах будівлі у вересні відкриється центральний офіс українського підрозділу компанії, проект якого виконала Synergy Construction.

Дизайн магазину виконаний в концепції DP-B: великої кількості світла, білих стін, світлих підлог і почуття простору. В цілому інтер’єр магазину виглядає простим і відкритим, але помітно, що багато уваги приділено деталям.

Новий магазин, для якого везли обладнання з Туреччини, якісно відрізняється від всіх інших об’єктів мережі в Україні. Не залишив осторонь рітейлер і фасад будівлі, відновлення якого відбувалося з дотриманням всіх необхідних норм для збереження історичної будівлі.

Модникам, які віддають перевагу продукції українських дизайнерів, напевно сподобається нове приміщення студії Vovk, відкрите в кінці липня на другому поверсі ТРЦ Ocean Plaza. Після реконструкції та оновлення площу студії розширили з 90 до 146 кв. м.

Перш за все впадає в очі зміна системи освітлення: замість маси великих циліндричних плафонів, що звисають зі стелі, була організована система світла, що відповідає самим сучасним вимогам дизайну і функціональності. Точкові джерела світла вдало комбінуються з плафонами, що нагадують діаманти. Приємні оку пастельні тони створюють відчуття затишку, легкості і комфорту.

В кінці червня в ТРЦ Sky Mal на проспекті Романа Шухевича, 2Т також відкрився після оновлення один з 10-ти столичних магазинів Cropp польської групи LPP. Це популярна серед молоді марка одягу. Тому і в оформленні магазину використані елементи інтер’єру, які передають дух сучасної молодіжної стріт-культури. Всі магазини Cropp оформлені таким чином, що нагадують гараж або промисловий зал. На стелі – світильники, зроблені у вигляді перевернутих відер, або нагадують хімічні колби.

Урбаністичний стиль, темні стіни і вид вітрин абсолютно відрізняється від інших магазинів одягу, що відразу привертає увагу відвідувачів. Магазин Cropp в новому форматі облаштований за допомогою фахівців Synergy Construction.

У серпні RAU відсвяткувала новосілля, переїхавши в новий офіс в самому центрі столиці. Його оформленням також займалися фахівці компанії Synergy Construction. Тут використано поєднання контрастних кольорів: сірий і жовтий, трафаретне нанесення сот, які є символом RAU, на стіни, а підлогове покриття виконано з керамограніта.

Два DeFacto – в Дніпрі та Львові

У липні відкрилися відразу два магазини ще одного турецького бренду DeFacto. Перший – у львівському ТРЦ Victoria Gardens, де навіть технічні комунікації під стелею вдало вписалися в дизайн. Білі стіни і світла підлога служать об’єднувальними елементами єдиної концепції, а поділ на функціональні зони з одягом для дітей, чоловіків і жінок виконано за допомогою меблів різного кольору і легких конструкцій з дерев’яними елементами.

Колір торгового обладнання змінюється в залежності від відділу: від сіро-коричневих стендів в зоні чоловічого одягу до кристально білих в дитячому відділі.

Другий магазин DeFacto знаходиться в ТРЦ Караван (Дніпро). Він став другим за рахунком в цьому місті.

Тут також різні зони об’єднані єдиною концепцією, яка поєднує в собі використання сімейних цінностей в новій сучасній інтерпретації. На площі 1250 кв. м представлено ​​жіночий, чоловічий і дитячий одяг (в тому числі для новонароджених), взуття та аксесуари. Спираючись на філософію бренду «всі заслуговують того, щоб добре одягатися», інтер’єр вийшов простим і відкритим, з увагою до деталей, в якому кожен, у кого є стиль, зможе знайти для себе щось цікаве. На допомогу відвідувачам – зручна навігація з великими покажчиками, які додатково підсвічені.

Розширення географії присутності магазинів міжнародної мережі вдало підкреслюється картою, зображеної на стіні касової зони.

Північ і південь – зустріч в Одесі

Ще два знакових торгових об’єкта з’явилися в Одесі, завдяки зусиллям фахівців Synergy Construction. Один з них – LCW Dream – новий моноформат магазинів від бренду LC Waikiki, який турецький рітейлер почав розвивати і в Україні. Торгова точка в ТРЦ FontanSky (Одеса) займає площу 323 кв. м, і пропонує піжами, білизну, одяг для дому для всієї сім’ї. Її дизайн лаконічний, простий і сучасний: м’які відтінки рожевого та сірого на стінах поділяють магазин на зони, але в той же час підлога і стеля створюють відчуття єдиного цілісного простору. Створенню домашнього затишку і комфорту також сприяють оригінальні світильники, що нагадують дивовижні квіти.

Нарешті, одним з недавніх відкриттів в Одесі, яке наробило чимало шуму, став запуск 19 серпня двоповерхового магазину шведського бренду H&M. Магазин шведського fashion-рітейлера в ТРЦ Riviera Shopping City на площі майже 2200 кв. м став першим об’єктом мережі в Одесі та сьомим в Україні.

Інтер’єр магазину продуманий до дрібниць відповідно до ДНК бренду: природні матеріали, теплі кольори, м’яке освітлення. У новому H&M для покупців представлені відділи жіночого, чоловічого, підліткового та дитячого одягу, а також відділ товарів H&M Home.

Перший Sinsay в Запоріжжі

Не можна також залишити без уваги ще один об’єкт – перший магазин Sinsay польської групи LPP в Запоріжжі, який відкрився 1 червня в ТРЦ Аврора. І нехай цей обласний центр ще не «мільйонник», він має не менш важливе значення для розвитку мереж в регіонах.

Площа нового магазина склала понад 1100 кв. м. Традиційно об’єкт виконаний в світлих тонах, ламелі на стелі і білі стіни з акцентними наклейками. У магазині також передбачено зручне зонування товару для жінок, для чоловіків і дитячий відділ.

Партнерами по оформленню магазину стала компанія Synergy Construction – будівельна компанія, яка по праву вважається лідером ринку, про що свідчать результати її діяльності та велику кількість постійних клієнтів. В Україні реалізовано більше 100 000 кв. м торговельних і комерційних площ, активно розвивається бізнес в Європейському Союзі. Synergy Construction пропонує своїм клієнтам відмінну якість робіт і високі стандарти ведення бізнесу.

Читайте також –

Коли локдаун не перешкода: за півтора місяця суворого карантину Synergy Construction здала в експлуатацію 13 магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку