Мережа магазинів Miniso стала преміум членом Асоціації рітейлерів України
Компанія Miniso, торговельна мережа якої налічує понад 4200 магазинів у більше ніж 80-ти країнах, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі у якості преміум члена.
Цей текст доступний також російською мовою
Miniso – це мережа роздрібних магазинів, яка пропонує натхненний Японією стиль життя та створює якісні товари для домашнього вжитку, косметику та продукти харчування за доступними цінами. Компанія Miniso, заснована Є Гофу, відкрила з 2013 року понад 4200 магазинів у більше ніж 80-ти країнах та регіонах, включаючи США, Великобританію, Канаду, Австралію, Іспанію, ОАЕ, Індію та Мексику. В Україні мережа нараховує 17 магазинів.
У Miniso є приказка: «Краще життя не пов’язано з ціною» – саме такою є місія компанії: створення якісних товарів із цікавим дизайном за чесним співвідношенням ціна-якість по всьому світу.
Починаючи з розробки продукту і закінчуючи відчуттями, які компанія прагне викликати у покупців, робота Miniso ґрунтується на трьох ключових принципах:
- Висока якість за доступною ціною: керівний напрямок рішень від дизайну до матеріалів
- Радість: відчуття, яке виникає у покупців під час відвідування магазинів Miniso
- Невимушеність: розслаблений і радісний стан під час знайомства із безліччю представлених товарів
У 2020 році в Miniso було створено новий слоган: «Життя – для веселощів! Miniso». Компанія Miniso прагне стати брендом, який цілковито йде в ногу з сучасною молоддю, повністю розуміючи її настрій та поведінку, а також створюючи найприємніші відчуття під час шопінгу.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.
Хто серед членів RAU
Читайте також –
Мережа АТБ та компанія Епіцентр стали преміум членами Асоціації рітейлерів України