Проблема оренди складських приміщень у межах Києва

Проблема оренди складських приміщень у межах Києва

01.09.2021 06:00
  676
rau

Згідно з багатьма європейськими та національними дослідженнями, вакантність якісних складських приміщень у більшості столиць Західної та Центрально-Східної Європи досягла історичного мінімуму. Україна також не виняток.

Цей матеріал також доступний російською мовою

У Києві бізнесу не вистачає складів, а основними тенденціями ринку стають будівництво build-to-suit (під конкретного замовника) або з прицілом на орендаря.

Більшість складів в Україні – це старий фонд, побудований в середині минулого століття, який не відповідає ні пожежним, ні санітарним, ні будь-яким іншим нормам. Це просто «сірі коробки», які не придатні для сучасного бізнесу. Але тенденції ринку сприяють зростанню кількості магазинів omnichannel, значному скачку e-commerce, що створює попит на складські приміщення в межах міста, щоб пришвидшити доставку. Клієнти не хочуть чекати свої замовлення більше одного дня, вони хочуть отримувати їх сьогодні.

І хоча попит зростає, але знайти пристойний логістичний комплекс дедалі важче, особливо в межах столиці, де все менше вільних земельних ділянок для будівництва, і ті забудовують переважно житлом. Таким чином, багато підприємців бронюють місця наперед, стають у чергу й дуже чекають на якісні нові площі.

Які ж логістичні комплекси необхідні ринку?

Зростання електронної торгівлі формує попит насамперед на універсальні складські приміщення, які розташовані безпосередньо в місті або якомога ближче до міста і зі зручною транспортною розв’язкою. Це пов’язано з реалізацією доставки «останньої милі», оскільки онлайн-рітейлерам важливо якомога швидше виконати замовлення і доставити товар вчасно. Також значною перевагою є наявність офісних приміщень поряд зі складом, що дає можливість керівництву контролювати увесь процес роботи і зробити її більш ефективною та зручною.

Сучасний логістичний комплекс повинен мати такі характеристики, щоб забезпечити комфортні умови для бізнесу:
  1. Наявність складу та офісу в одному місці;
  2. Доки з регульованою висотою для комфортного завантаження та розвантаження різних автомобілів;
  3. Наявність поряд логістичного оператора, який може здійснювати доставку кінцевим споживачам;
  4. Витримувати значне навантаження на підлогу (до 6 т/кв. м) і мати оптимальну висоту стелі – 10,5 м;
  5. Відсутність колон у зоні експедиції;
  6. Бетонну підлогу з антипиловим покриттям;
  7. Два незалежних джерела електроенергії загальною потужністю 1,7 мВт, щоб підключити необхідне обладнання і холодильні установки, якщо йдеться про продукти харчування, зокрема охолоджену продукцію;
  8. Побудовані з високоефективних енергозберігаючих матеріалів стіни;
  9. Пожежну сигналізацію;
  10. Спринклерну система пожежогасіння;
  11. Цілодобову охорону й відеоспостереження;
  12. Комфортні умови для працівників і гостей – наявність закладів харчування, паркінгу, додатковою перевагою стане місце для відпочинку. Усе частіше зараз компанії роблять акцент на співробітниках, тому власникам компаній необхідно створювати комфортні умови праці, бути гнучкими й адаптивними.

Додатковим плюсом для орендодавця є відповідність трендам – це орієнтація на екологічність і можливість межувати з природою.

Саме цим вимогам відповідає новий бізнес-парк «Алмазний» в Києві площею 32 000 кв. м по вул. Пухівській, 4. Бізнес-парк почне функціонувати з жовтня, але рітейл уже зараз має унікальну можливість домовитись про співпрацю і забронювати приміщення для свого бізнесу.

БП «Алмазний» розташований на березі найбільшого озера Києва й будується з урахуванням найсучасніших вимог. Тут є можливість орендувати не лише складські, а й комфортабельні офісні приміщення у новій 6-поверховій будівлі з видом на озеро. Комплекс містить паркінг (150 місць), 3 ліфти, їдальню, ресторан, вихід на пляж, облаштована антипилова підлога, екологічно чисте опалення за рахунок теплових насосів повітря-повітря, встановлена сучасна система пожежогасіння, здійснюється цілодобова охорона та відеонагляд, а також передбачений трансфер від станції метро «Чернігівська». Для оренди доступно 8000 кв. м офісних приміщень та 13 000 кв. м складських приміщень класу «А». Для комфорту і розширення бізнесу найближчим часом почнеться будівництво другої черги складських приміщень загальною прощею більше 15 000 кв. м.

Переваги оренди від власника уже сьогодні:
  1. Вигідні умови оренди складських площ в бізнес-парку «Алмазний». Зручне розташування в межах Києва, нова будівля класу «А».
  2. Цілодобовий графік роботи без перерв і вихідних.
  3. Прямий договір із власником без комісій і переплат. Під час оренди складських та офісних приміщень укладається договір із власником бізнес-парка «Алмазний», який зацікавлений у наданні якісних послуг за розумну ціну. А всі робочі питання можна врегулювати швидко і з тими, хто приймає остаточне рішення.
  4. Можливість обрати зручне місце потрібної конфігурації в складській та офісній будівлі.

Зростання e-commerce продовжиться і кожен новий складський комплекс буде на вагу золота, тому не зволікайте й орендуйте приміщення для свого бізнесу за оптимальними орендними ставками. Бізнес-парк «Алмазний» розташований за адресою: 02232, Україна, Київ, вул. Пухівська, 4.

  • Якщо у вас виникли додаткові запитання, потрібні складські чи офісні приміщення, звертайтесь за тел.: +380 67 850 00 91.
  • E-mail: ceo@almazny.com.ua
  • Сайт компанії: https://almazny.com.ua/uk/

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку