Чи може бізнес допомогти державі в боротьбі з поширенням COVID-19? Кейс Budhouse Group

Чи може бізнес допомогти державі в боротьбі з поширенням COVID-19? Кейс Budhouse Group

17.08.2021 12:45
  421
Дарія Осіїк

Приклади успішної співпраці девелоперів ТРЦ і влади в боротьбі проти коронавірусу і роботи пунктів вакцинації в торгових об’єктах.

Читати російською

З літа цього року в українських торгових центрах в різних містах стали відкриватися центри вакцинації. Сталося це з ініціативи бізнесу. Першим ТРЦ, де можна було вакцинуватися, став Forum Lviv у Львові. Потім центри вакцинації відкрилися в Херсоні, Одесі, Черкасах, Харкові, Києві, Запоріжжі та інших містах. Подібні приклади показують, що торгові центри вже давно стали соціально значущими об’єктами, які можуть допомогти державі у вирішенні різних питань. Рада торгових центрів України (РТЦУ) активно виступає за відкриття пунктів вакцинації на площах ТРЦ і надає консультативну підтримку. Дану ініціативу однією з перших підтримала компанія Budhouse Group, всі ТРЦ якої вже надають можливість відвідувачам вакцинуватися.

Операційний директор Budhouse Group, глава УРТЦ Максим Гаврюшин: «За результатами нашої роботи в різних містах, можна зробити два основні висновки: центри вакцинації в ТРЦ працюють набагато ефективніше звичайних центрів вакцинації; ми не отримуємо достатню підтримку від місцевих органів влади і Міністерства охорони здоров’я, щоб зробити роботу цих центрів ще ефективнішими і вакцинувати ще більше людей».

У чому перевага центрів вакцинації в ТРЦ? По-перше, це комфорт і зручність. Торговий центр вигідно відрізняється від лікарень або інших комунальних приміщень атмосферою, кліматом, місцями очікування і т. д. Люди з іншим настроєм сприймають процедуру, і вона не викликає стільки негативу як могла б. По-друге, економія часу. Через великі ТРЦ так чи інакше проходить практично все населення міста, набагато зручніше вакцинуватися, поєднуючи це з шопінгом або іншими активностями в ТРЦ. По-третє, торгові комплекси генерують великий потік, клієнтами центру вакцинації стають випадкові люди, які не записувалися на процедуру. Так, досвід Budhouse Group показує, що випадкових вакцинованих близько 60% від усього числа вакцинацій.

«За період роботи ЦВН в торгових центрах Budhouse Group, від COVID19 було вакциновано більше 34 000 чоловік. І це при тому, що в ТРЦ Nikolsky ЦВН почав свою роботу тільки в серпні, – розповідає Максим Гаврюшин. – Багато це чи мало? Ми вважаємо, що мало. При активній підтримці всіх зацікавлених сторін таких людей могло б бути в рази більше. Ми б могли вакцинувати набагато більше людей, якби нам надавалося більше медичного персоналу, не було проблем з вакцинами, було менше бюрократії при відкритті ЦВН і вони працювали б щодня. Для прикладу, ЦВН у Харкові ми змогли відкрити тільки через два місяці, після того як почали переговори про його відкриття. За цей час ми змогли б прищепити ще близько 20 000 чоловік тільки в Nikolsky при правильній організації роботи центру».

Центри вакцинації в ТРЦ : Період: Кількість вакцинованих:
ТРЦ Fabrika 12.06-15.08.2021 12281
ТРЦ Lubava 17.06-15.08.2021 7531
ТРЦ Nikolsky  30.07-15.08.2021  3293
ТРЦ Forum Lviv
 01.06.-12.08.2021  11076
Всього 34181

Незважаючи на те, що торгові центри беруть на себе всі витрати по організації та роботі ЦВН, головними проблемами при організації ЦВН в ТРЦ залишаються брак медпрацівників, дефіцит вакцини, завищені в деяких регіонах вимоги до центрів вакцинації.

  Кейс херсонського ТРЦ Fabrika 

За період роботи цього центру від COVID19 було вакциновано більше 12 500 чоловік. Цифра здається не великою, але потрібно розуміти, що це більше 15% всіх вакцинованих людей в Херсонській області в дні роботи ЦВН (порівняльна таблиця нижче).

Зараз можна зробити щеплення трьома сертифікованими вакцинами: CoronaVac / Sinovac Biotech, Comirnaty / Pfizer-BioNTech, Moderna. «Зараз велика частина відвідувачів віддає перевагу вакцині Comirnaty / Pfizer-BioNTech, – розповідає координатор відкриття ЦВН УСТЦ, операційний директор ТРЦ Fabrika Олександр Мельников. – Цікаве спостереження: в перші дні роботи центру серед відвідувачів було близько 80% запрошених сімейними лікарями, а інші – спонтанні гості. Зараз статистика змінилася – більшість відвідувачів приходить самостійно або приймає рішення ситуативно, побачивши працює ЦВН ».

У торгових центрах Budhouse Group: ТРЦ Fabrika, ТРЦ Lubava, ТРЦ Forum, ТРЦ Nikolsky робота центрів вакцинації налаштована так, що гість отримує персональний номер. Немає необхідності стояти в черзі, свій час можна провести комфортно. Відвідувачів інформують, скільки орієнтовно потрібно чекати до прийому.

Фактори ефективності роботи ЦВН в ТРЦ Fabrika

  • При необхідності можливість забезпечити роботу кількох бригад лікарів (для цього побудували і обладнали додаткову кабінку для вакцинації);
  • Розташування ЦВН і площа ТРЦ, система формування черги дозволяє обслужити велику кількість людей, які прийшли для вакцинації;
  • Ефективні рекламні інструменти ТРЦ були використані для просування центру вакцинації населення (відеостійки, внутрішнє радіо, соцмережі ТРЦ, афіші та ін.);
  • ТРЦ Fabrika – великий ТРЦ, зона впливу якого поширюється на Миколаївську, Херсонську області та на Північний Крим, це також відбивається на «географії» відвідувачів центру вакцинації – серед них жителі Миколаєва, Каховки, Нової Каховки і тд.;
  • Херсон – знаходиться недалеко від окупованого Росією Криму, тому спостерігається збільшення запитів на консультацію і вакцинацію жителів півострова, яких в центрі вакцинації приймають в першу чергу.

«Ми закликаємо всі торгові центри України відкривати пункти вакцинації у себе. Всі хочуть нормально працювати цієї осені і наступної весни. Як показує європейський досвід – є тільки один шлях, це вакцинація. Наша організація готова надавати максимальну консультаційну підтримку всім, хто готовий боротися COVID19, і працювати без локдаунів», – резюмує Олександр Мельников.

Порівняльна таблиця вакцинованих в ЦВН ТРЦ Fabrika із загальною кількістю вакцинацій в Херсоні та Херсонській області

(https://index.minfin.com.ua/reference/coronavirus/vaccination/ukraine/hersonskaya/2021-07/)

Дата Кількість вакцинованих в ТРЦ Fabrika Кількість вакцинованих в Херсонській області % вакцинованих в ТРЦ
12.06.2021 204 1159 17,6%
13.06.2021 214 849 25,2%
19.06.2021 154 885 17,4%
20.06.2021 112 135 83,0%
26.06.2021 179 1835 9,8%
27.06.2021 165 337 49,0%
28.06.2021 77 273 28,2%
03.07.2021 218 1102 19,8%
04.07.2021 166 259 64,1%
08.07.2021 25 2436 1,0%
09.07.2021 61 2233 2,7%
10.07.2021 269 1483 18,1%
11.07.2021 430 950 45,3%
15.07.2021 462 2494 18,5%
16.07.2021 83 2103 3,9%
17.07.2021 549 1840 29,8%
18.07.2021 489 949 51,5%
21.07.2021 154 2807 5,5%
22.07.2021 415 2901 14,3%
23.07.2021 396 3363 11,8%
24.07.2021 509 2604 19,5%
25.07.2021 426 1272 33,5%
26.07.2021 169 2928 5,8%
27.07.2021 184 3859 4,8%
28.07.2021 238 3775 6,3%
29.07.2021 328 4545 7,2%
30.07.2021 300 4154 7,2%
31.07.2021 448 2642 17,0%
01.08.2021 345 1330 25,9%
02.08.2021 245 3160 7,8%
03.08.2021 253 4076 6,2%
04.08.2021 229 4233 5,4%
05.08.2021 339 4527 7,5%
06.08.2021 391 4146 9,4%
07.08.2021 453 2521 18,0%
08.08.2021 393 1162 33,8%
09.08.2021 299 2501 12,0%
10.08.2021 270 3826 7,1%
11.08.2021 306 4358 7,0%
12.08.2021 343 3879 8,8%
13.08.2021 305 4175 7,3%
14.08.2021 345 2620 13,2%
15.08.2021 341
Всього 12281 68971 17,8%

Читайте також – 

Максим Гаврюшин, Budhouse Group: Ми побудували ТРЦ Nikolsky за один рік і відкрили у дуже стислі терміни, незважаючи на пандемію


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  140
Усі новини ринку