«Різномаїжжя щодня» — нове позиціонування мережі супермаркетів Varus

«Різномаїжжя щодня» — нове позиціонування мережі супермаркетів Varus

16.08.2021 02:00
  1797
Дарія Осіїк

У Varus вирішили боротися з кулінарною одноманітністю і рутиною, тому мережа супермаркетів запустила нове позиціонування під слоганом «Різномаїжжя щодня». 

Читати російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Команда Varus спільно з агенцією Havas Ukraine вивчила останні глобальні тенденції клієнтської споживчої поведінки, і сконцентрувалася на кулінарному розмаїтті та експериментах, які під силу кожному клієнтові.

На думку фахівців Varus, головні вороги цікавого харчування — однаковий раціон щодня, нудна їжа, часте повторення страв. В українців сформувалася думка, що цікава їжа — це делікатеси та страви з ресторанів. Тож у Varus поставили собі завдання забезпечити кулінарне розмаїття для кожного покупця на основі звичайних продуктів.

Маркетинг-директор Varus Ольга Капустіна так формулює нове позиціонування: «Ми віримо, що їжа як вагома частина життя кожної людини може і повинна бути цікавою. Ми знаємо, як звичайну гречку зробити не банальною  — наприклад, додати до неї горіхи, родзинки та кокосове молоко. Також ми підкажемо, що смачного приготувати на вечерю, коли в голові всі кулінарні ідеї вичерпано. Ми стаємо для клієнта тим експертом, який порадить, як розбавити харчову одноманітність, запропонує, що приготувати на вечерю, розповість про новинки, які з’явилися в мережі та багато іншого. Тож зустрічайте різномаїжжя у Varus!»

У мережі змінили фірмовий стиль в усіх візуальних проявах:

Акції стали щотижневими. Також щотижня випускається листівка з новим рецептом, у якому пропонується приготувати небанальну страву зі звичайних інгредієнтів. Клієнти Varus можуть дізнатися про рецепт тижня у газеті, на спеціальному лендингу на сайті www.go.varus.ua, через viber-бот, e-mail-розсилки та push-повідомлення.

Завдяки інструментам електроної комерції клієнти Varus мають можливість замовити товари для рецепта on-line на go.varus.ua та автоматично зібрати до кошика весь необхідний набір товарів. 

До формування нового образу мережі залучили також бренд-амбасадора ВТМ Varto Євгена Клопотенка — символа екстраординарних страв та кулінарного бунтаря.

Нове позиціонування Varus це турбота про різноманітність харчування клієнтів. «Різномаїжжя щодня» надає їм можливість проявити себе, порадувати близьких, зробити життя яскравішим і «смачнішим».

Читайте також – 

Новий супермаркет Varus відкрився в Дніпрі (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку