АТБ підвів підсумки півріччя: оборот 85,3 млрд грн, 42 нових магазина
За результатами шести місяців 2021 року мережа АТБ збільшила товарообіг на 20% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Таким чином, в даний час він становить 85,3 млрд грн (з ПДВ та акцизами) проти 70,7 млрд грн в першому півріччі 2020 року.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє АТБ, ось уже п’ятий рік поспіль мережа демонструє високі темпи приросту товарообігу:
- 80,2 млрд грн (з ПДВ) в 2017 році
- 103,9 млрд грн (з ПДВ) в 2018 році
- 126,8 млрд грн (з ПДВ) в 2019 році
- 149,8 млрд грн (з ПДВ) в минулому році
Як підкреслив генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков, стабільне зростання товарообігу – результат як розширення торгової мережі компанії, так і впровадження нових технологій, вдосконалення виробничих, логістичних і маркетингових процесів.
У поточному році корпорація АТБ відкрила 42 нових магазина і провела реконструкцію ще 14-ти торгових точок. Зараз компанія володіє мережею з 1239 магазинів в 322-х населених пунктах 24-х областей України.
Нарощування торгової мережі АТБ, зокрема, в Західному і Південному регіонах України, послідовно здійснюється вже кілька років поспіль на основі розробленої менеджментом довгострокової стратегії, яка передбачає поєднання зростання кількісних показників в комплексі з впровадженням передових світових технологій, а також кадровою роботою.
Збереження високих темпів розвитку корпорації відбувається в умовах всесвітньої епідемії коронавіруса, яка поставила перед операторами продовольчого ринку надскладні завдання збереження стабільного стану соціальної та продовольчої безпеки.
Довідка. Корпорація АТБ– об’єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг в сфері спорту та відпочинку. На підприємствах корпорації АТБ працює більше 70 000 співробітників.
Читайте також –
У ритмі АТБ: якою була експансія мережі в I кварталі 2021 року