Крутіше за Backstreet Boys: нова рекламна кампанія Comfy
Comfy разом із креативною агенцією Banda створила нову іміджеву рекламну кампанію. Вона пояснює, чому Comfy — #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам.
Новий рекламний ролик виконаний у стилі музичного кліпу гуртів 90-их із нативно розставленими домашніми гаджетами на майданчику. Головними героями стали Comfy band — музичний гурт молодих хлопців із Comfy музикою, танцями й технікою. У кампанії знявся також Ігор Хижняк, CEO Comfy.
У пісні ролика пояснюється, чому Comfy — це #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам: мережа першою робить релізи гаджетів на ринку, на сайті comfy.ua можна знайти потрібний товар за 9 секунд, а протягом години в магазинах продають близько 800 товарів.
«Мало хто любить дивитися рекламу, тому ми зробили таке, що нікого не залишить байдужим. У минулому році ми вперше почали говорити про лідерство, використовуючи слоган «Comfy — це #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам», тому настав час розповісти, що за цим #НАМБЕРВАН стоїть. Тим більше, розповісти нам є що й навіть більше! Наша реклама завжди несподівана, самоіронічна, смілива і при цьому раціональна з точки зору сезону, категорії або товарів. Цього разу ми зробили рекламу про себе, тому що у справжнього лідера така реклама повинна бути. Ми впевнені, що така іміджева кампанія нікого не залишить байдужим — і це також про те, як бути #НАМБЕРВАН», — каже Head of Brand content and Creative Comfy Ярослав Чепурняк.
Нова рекламна кампанія буде транслюватися в ЗМІ, на телебаченні й радіо, у діджіталі й магазинах мережі до осені, тому мотив пісні з відео встигне запам’ятати кожен.