Ігроленд: гроші і діти – 11 років лідерства на ринку

Ігроленд: гроші і діти – 11 років лідерства на ринку

22.11.2016 09:00
  972
rau

Ігроленд – перша мережа сімейно-розважальних комплексів на території України – 12 листопада 2016 року відзначила свою 11-ю річницю.

Статус першого національного оператора, без сумніву, дає Ігроленд ряд переваг. Але також варто відзначити, що якщо 11 років тому у неї не було конкурентів, то зараз ситуація кардинальним чином змінилася. Враховуючи стрімке зростання цього сектору ринку, будь-якій компанії необхідно постійно розвиватися і реалізовувати нові ідеї. Який шлях пройдено, і які плани на майбутнє у керівництва компанії?

Ігроленд – компанія з іноземними інвестиціями на чолі з радою директорів, члени якого – управлінці з ЄС і США.

11 років тому, коли проект тільки створювався, він багато в чому відповідав американським концепціям бізнесу розваг для дітей і сім’ї: Family Entertainment Centers, скорочено FEC.

«Виявилося, що український споживач набагато більш вимогливий, ніж американський,- відзначає директор з розвитку мережі Ігроленд Катерина Павленко. – Як 11 років тому, так і зараз українські батьки дуже велике значення надають розвитку дітей «з пелюшок», а в Америці дітей дошкільного та молодшого шкільного віку більше розважають. Також один із прикладів відмінності українських та американських споживачів – підхід до свята Дня народження у нас і в США. У нас – окрема сценічна зона з професійним світлом, звуком і спецефектами, величезний вибір сюжетних програм, костюмовані аніматори, реквізит, окреме кафе або тематичні кімнати, різноманітні страви та напої. В Америці все набагато простіше. І тому було прийнято рішення адаптувати концепцію Ігроленд до очікувань українських клієнтів».

Мережа пройшла довгий і непростий шлях: з дев’яти відкритих в Україні комплексів продовжують успішно функціонувати шість. Як і багато українських компаній, Ігроленд зіткнувся з кризою в 2008 і 2014 роках, але йому вдалося не тільки утримати свої позиції на українському ринку, але і багато в чому випередити конкурентів.

Приміром, в складні для країни часи, при відкритті нових комплексів ніколи не відбувалося зменшення вкладень за рахунок економії на ігровому устаткуванні.

Компанія – один з небагатьох операторів на ринку, у якого атракціони виконані з урахуванням всіх вимог з безпеки, обладнання поставляється провідними італійськими виробниками, і капіталомісткість проектів Ігроленд дуже висока саме через дорогу і безпечну техніку.

Більше того, незважаючи на кризи, керівництво компанії намагається думати і про відвідувачів. А саме: ціни на послуги залишились на рівні “докризових” і не піднімалися більше року. Крім того, запроваджено велику кількість акційних пропозицій, які допомагають клієнтам економити. І ось що не менш важливо: в жодну з криз не проводилося скорочення співробітників компанії.

Ігроленд дорожить кожним, хто вносив і продовжує вносити свій внесок у загальну справу, завдяки чому в компанії багато співробітників, які працюють з самого початку і донині.

“За 11 років дуже багато змінилося. Ми змінюємо підходи в маркетингу, оновлюємо концепції нових і діючих комплексів мережі: додано окремі зони для самих маленьких, збільшені спортивно-рухова і розвиваюча складові (додані батути, міні-футбол, конструктори, кінетичний пісок), для відпочинку батьків в нових комплексах організовані закриті зони кафе, з окремою фонової спокійною музикою. У Ігроленд вибудувана ефективна структура, прописані всі бізнес-процеси, працюють люди з безцінними знаннями своєї справи. У нас за плечима досвід, яким не може похвалитися жоден із нових гравців на ринку, і в цьому – наша ключова перевага”,- розповідає Катерина Павленко.

У найближчих планах керівництва компанії на початок 2017 року – відкриття Ігроленд в Харкові. «Ми допускаємо можливість відкриття нових комплексів у всіх містах-мільйонниках, але оскільки ми давно працюємо на цьому ринку, ми розуміємо, які умои необхідні для успішності проекту в довгостроковій перспективі, і ми дуже уважно підходимо до вирішення про вхід в той або інший ТРЦ і тим умовам, які нам готові запропонувати», – зазначає Катерина Павленко.

Підводячи підсумки 11 років, можна сміливо сказати, що Ігроленд залишається однією з найбільш стабільних компаній на ринку України у своєму сегменті й одним із найдоступніших для клієнта по ціновій політиці оператором на ринку розваг.

Матеріал публікується на правах реклами

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку