Реклама тижня: Фокстрот, adidas, Andre Tan, Vodafone і Венсан Касель
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Фокстрот
Фокстрот присвятив нову рекламну кампанію холодильникам і кондиціонерам. У серії роликів, розроблених Havas Ukraine, показали кумедні ситуації з життя українських родин. Креатив побудований навколо типових ситуацій, в яких аудиторія покупців побутової техніки може себе впізнати.
Vodafone
Vodafone запустив рекламну кампанію, присвячену лідерству за швидкістю мобільного інтернету в Україні. У новому ролику зірки українського рок–гурту The Hardkiss грають справжній концерт на відкритій платформі вантажівки, що мчить трасою. Відео знімали у русі на справжній автівці. Автори нового рекламного відео спорудили концертний майданчик на автомобілі, на якому розмістили і музикантів, і знімальну групу.
Andre Tan
Андре Тан і Катя Осадча представили спільну колекцію одягу. Ведуча “Світського життя” не тільки знялася у весняному лукбуці, а й взяла участь у створенні колекції. У виборі нових образів відштовхувалися від персонального стилю телеведучої.
adidas
Вперше кампанія Adidas Impossible Is Nothing була запущена ще в 2004 році. Героєм нового відео бренду стала Бейонсе та ряд інших відомих людей. Основною темою кампанії – інклюзивність. За допомогою документальної зйомки adidas розповідає історії відомих людей.
https://www.youtube.com/watch?v=DtKJB-f8iQU
The Kooples
Топ-модель Тіна Кунакі та актор французького кіно Венсан Кассель стали амбасадорами весняно-літньої колекції The Kooples. Ідеї до нового унісекс-гардеробу були натхненні взаєминами цієї пари, адже Тіна часто носить речі Венсана, створюючи нонконформістський образ із сучасним силуетом. Більше ніяких відділів із тільки чоловічим, чи тільки жіночим вбранням. Усе разом можно буде придбати у спільному відділі.
Читайте також
Реклама тижня: VOVK, Pepsi, Burger King, Apple, Xbox і Дуейн “Скеля” Джонсон