Звички покупців в digital-середовищі, які збережуться після пандемії

Звички покупців в digital-середовищі, які збережуться після пандемії

20.05.2021 07:45
  462
rau

Які споживчі уподобання з’явилися за час пандемії і на що варто звернути увагу брендам.

Читати російською

Згідно зі звітом Cheetah Digital  про digital тренди споживачів, яким доведеться пережити пандемію, переважна більшість (78%) споживачів віддали перевагу купувати певні товари в інтернеті, – пише MMR. Портал RAU пропонує ознайомитися з результатами дослідження.

Опитування більш ніж 5000 споживачів показало, що кілька змін купівельної поведінки за останні 6 місяців найімовірніше збережуться. Серед них: покупки через digital-канали (39%) і більше занепокоєння з приводу впливу брендів, чиї продукти вони споживають, на навколишнє середовище (39%). Далі йде занепокоєння про те, як і де бренди поставляють товари і послуги (38%).

Споживачі також помітили зміни в поведінці, характерні для їх купівельних звичок в інтернеті. Зробивши більше покупок в інтернеті за останні півроку через пандемію, майже 8 з 10 (78%) погодилися з тим, що певні речі простіше купувати в інтернеті.

Більш того, ще 64% заявили, що крім Amazon, вони купували на онлайн-сайтах, про існування яких вони раніше не підозрювали. Стільки ж заявили, що будуть купувати у нових брендів і після пандемії. Споживачі також, схоже, вважають за краще робити покупки на комп’ютері: дві третини заявили, що їм стало зручніше користуватися мобільними пристроями, але вони як і раніше вважають за краще робити покупки на великому екрані.

Цілком очевидно, що опитані споживачі стали більш свідомими за останні півроку. Близько 58% респондентів заявили, що відкинули бренд через його екологічні, корпоративні або політичні цінності, і майже третина опитаних більше стурбована корпоративними цінностями бренду.

Бренди, які реагують на ці зміни в поведінці споживачів, бачать зростання лояльності. У звіті відзначено значне зростання частки споживачів, лояльних до бренду, у якого, на їхню думку, безпечно купувати, а також збільшення кількості споживачів, лояльних до бренду, який несе відповідальність за свої дані.

Інші характеристики брендів, які, на думку респондентів, підвищать їх лояльність, включають відмінні продукти і послуги, програму винагород, яка їм подобається, обслуговування і підтримку клієнтів, а також зручність використання.

Джерело: MMR

Читайте також – 

Ефект e-commerce: глобальні рекламні витрати FMCG-брендів у digital канал зростатимуть на 7% щороку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку