Епіцентр впроваджує всеукраїнський еко-марафон «Збережи природу»
Всеукраїнський еко-марафон «Збережи природу» стане частиною глобальної соціальної стратегії Епіцентр та об’єднає всі екоініціативи компанії.
Цей текст доступний також російською мовою
Група Епіцентр запрошує українців долучитися до еко-ініціатив та зробити свій внесок в майбутнє планети. В компанії нагадують, що в мережі вже не перший рік діє низка масштабних еко-проектів. Зокрема, Епіцентр збирає використані батарейки для гарантованої відправки на утилізацію, заохочує покупців сортувати сміття, використовує еко-продукти, ресайклінговий посуд, а також постійно розширює асортимент екотоварів.
Нещодавно Епіцентр реалізував ще одну акцію, приурочену до 35-ї річниці аварії на Чорнобильській АЕС. Компанія стала партнером мультимедійного проекту «Чорнобиль. Подорож», створеного з ініціативи Офісу президента і реалізованого агентством Gres Todorchuk та іншими учасниками. З ініціативи мережі Епіцентр до річниці аварії на столичному ВДНГ також було висаджено 400 саджанців шипшини – як нагадування нинішнім і майбутнім поколінням про трагедію.
Крім цього, до Дня пам’яті Чорнобильської трагедії співробітники компанії Епіцентр висадили хвойні та листяні дерева в Києві: в Національному комплексі «Експоцентр України» ВДНГ та в сквері пам’яті ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС. Акція з висадки дерев відбулася і в інших містах України.
Таким чином Епіцентр вносить свій внесок в озеленення українських міст. Адже за даними екологів, у Києві при нормі насаджень 20 кв. м на людину не вистачає 918 га зелених насаджень, а в Одесі при нормі 14,4 кв. м на людину не вистачає 770 га зелених насаджень.
Успішною стала і екологічна акція з висадки дерев спільно з українськими зірками. До ініціативи доєдналися лідери думок: власник і бренд-шеф мережі ресторанів Gastrofamily Діма Борисов і головний виконавчий директор Олена Борисова, співачка Анна Завальська з сином і батьком, блогер і ведуча шоу «Ходять чутки» Раміна Есхакзай, редактор журналу Cosmopolitan Україна, співачка Анна Добриднєва та інші.
«Епіцентр, як соціально відповідальний бізнес, реалізовує проекти, що впливають на медицину, культуру, спорт і природу, тобто на якість нашого життя в цілому. Мета наших еко-ініціатів – показати, що відношення до навколишнього середовища має бути іншим; що товари, якими люди користуються щодня, можуть бути «еко»; що листя можна не спалювати, а компостувати, а дерева не рубати, а висаджувати», – розповідає Chief Marketing Officer Епіцентр К Ірина Шинкаренко.
У числі інших креативних еко-ініціатів компанії – перша zero waste виставка в Україні та світі. Епіцентр і агентство Postmen вирішили продовжити масштабний мистецький проект «Леся Українка: 150 імен», в якому компанія виступає партнером. Епіцентр забезпечить подальше використання та переробку матеріалів експозиції, зокрема, банерів. Залучені до проекту дизайнери перетворять всі матеріали виставки в дизайнерські речі. Колекцію «Леся Українка: 150 імен» планують представити на окремій події.