Чому 22% інтернет-магазинів використовують для комерції плагін WooCommerce
І хоча спочатку CMS WordPress більше використовували для створення сайтів-блогів, все змінилося з появою безкоштовного плагіна для електронної комерції WooCommerce. За підрахунками експертів, у 2021 році ринкова частка сайтів з використанням цієї технології складе 22% від усіх діючих онлайн-магазинів. А їх налічується близько 1 мільйона.
Як вибрати CMS для свого магазину, можна прочитати в блозі веб-студії Business Site, які з 2011 року реалізують найефективніші стратегії інтернет-просування для бізнесу.
Чому продавці так полюбляють WooCommerce
Після встановлення цього плагіна на звичайний WordPress-сайт, власник отримує у розпорядження повноцінний інтернет-магазин з категоріями та картками товарів, кошиком та формою замовлення. При цьому не потрібно нічого змінювати на програмному рівні і втручатися у код. Тому як “загвинтити” такий функціонал з нуля влетить підприємцеві в копієчку.
“Роботі з WordPress на рівні адміністрування не потрібно довго вчитися. Розібратися, як щось дописати, відредагувати або видалити, додати товар у магазин цілком реально за кілька годин”, — запевнили у Business Site. Для користувачів, які вже знайомі з адмінпанелі CMS WordPress, вибір системи управління контентом для магазину очевидний.
Продавець може самостійно стежити за замовленнями, налаштувати приймання платежів, не наймаючи прогерів. І все це безкоштовно.
Фактично ви платите раз на рік за домен та щомісяця за хостинг, на якому “висить” ваш магазин. В Україні можна вкластися у 2000 гривень на рік.