Продуктовий маркетинг для харчових брендів. 5 стратегій зростання виручки

Продуктовий маркетинг для харчових брендів. 5 стратегій зростання виручки

29.03.2021 12:04
  695
rau

В Україні починає працювати нова маркетингова платформа YAYE.life. Вона об’єднує в собі можливості PMT (Product Management Tool), Crypto CRM і CDP (Customer Data Platform). Платформа дозволяє запускати і обслуговувати продуктові маркетинг кампанії з використанням сертифікатів справжності, а також програми лояльності, промо акцій і комунікації. Продуктові маркетинг кампанії і клубні програми можуть розгортатися як для окремих торгових марок, так і для всього бізнесу.

Цей текст доступний також російською мовою

Стверджується, що грамотно вибудувана маркетингова програма може збільшити виручку за квартал від +10% з виходом на +20-30% за рік і цьому є підтвердження у світовій практиці.

Завдяки YAYE.life бізнес отримує можливість використовувати сертифікати автентичності, маркетингові кампанії, побудовані на життєвому циклі одиниці продукції, випускати власні токени лояльності на основі технології блокчейн, монетизувати відносини з учасниками програми лояльності, запускати персоналізовані маркетинг кампанії на основі поведінки і продуктових переваг клієнтів, залучати нових учасників через реферальні програми.

Платформа вміє створювати і транслювати до кожного клієнта найбільш релевантну пропозицію по товару, за індивідуальною ціною, в потрібний час і через відповідні канали. Вона також відкриває можливості для лідогенераціі з полиці, для групових продажів і підтримує індивідуальний торг в роздробі.

Розробники платформи обіцяють для перших 3-х брендів з клієнтською базою від 250К працювати “за їжу” до досягнення підтвердженого приросту в 10% по обраній пілотній марці.

Більше про пропоновані 5 стратегій зростання виручки для харчового бренду можна дізнатися тут.

Матеріал підготовлений YAYE.Marketing Lab.

YAYE.Marketing Lab. Консалтингова група, яка спеціалізується на побудові персоналізованого маркетингу, програм лояльності та промо активностей для B2C брендів. Має досвід зі створення клубних програм, що використовують токенізацію маркетингових активів.

https://yaye.life/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку