
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Підсумки 2020 року Лінії магазинів EVA та L’Oreal, відкриття нових магазинів Brocard, The Body Shop, Isei та нової аптеки Подорожник, а також інші новини у сфері drogerie&beauty за перші місяці 2021 року.
Пандемія коронавіруса, карантин і локдаун не зупинили розвиток Лінії магазинів EVA. За минулий рік мережа магазинів EVA стала більше на 88 торгових точок, а загальний обсяг інвестицій в 2020 році склав 400 млн грн.
В 2020 році лінія магазинів EVA вперше в своїй історії подолала психологічну межу в 100 млн одиниць товару власних торгових марок, які реалізувала протягом року і має в своєму портфелі 48 ВТМ. У 2020 році компанія почала тестування нового інструменту продажів товарів ВТМ через вендингові апарати. Перші три апарати встановлені в київських ТЦ Піраміда і Retroville, а також дніпровському ТЦ Караван. У них можна придбати колготки власної торгової марки – Viv’en Petty.
Аналітика українського рітейлу сегмента drogerie & beauty: які компанії розвивають найбільші мережі магазинів краси та догляду в Україні, та хто їх власник. RAU представляє дані про компанії, власників і кількість магазинів операторів даного сегменту на 1 січня 2021 року. Зібрана в матеріалі інформація була отримана від прес-служб, з офіційних сайтів компаній та інших відкритих джерел. Само дослідження доступне за посиланням.
Французька косметична компанія L’Oreal розкрила фінансові показники за підсумками роботи у 2020 році: загальні продажі компанії впали на 4,1% до 27,99 млрд євро, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer. Продажі в Європі та Північній Америці показали зниження на 10,3% і 7,4% відповідно. При цьому продажі в Китаї в минулому році зросли на 27%, і 56% з них припало на онлайн-канали. Також компанія зафіксувала рекордне зростання інтернет-продажів, які збільшилися за минулий рік на 62%, досягнувши 26,6% від загального обсягу. «Завдяки своїй силі в цифровий і електронної комерції, яка знову значно зросла під час кризи, L’Oréal змогла підтримувати тісні відносини з усіма своїми споживачами і в значній мірі компенсувати закриття точок продажів», – заявив глава L’Oréal Жан-Поль Агон.
23 січня відкрився новий магазин мережі магазинів “Індустрія краси”. Черговий beauty простір з професійними засобами для манікюру та волосся знаходиться у Києві на вулиці Драйзера, 8.
28 січня в ТРЦ City Center (м. Миколаїв) з’явився новий магазин косметики – Inglot Ukraine, де представлений широкий вибір брендової декоративної косметики, аксесуарів, а також засоби для нанесення макіяжу.
10 лютого в ТРЦ Sky Mall відкрився новий магазин британської натуральної косметики для тіла The Body Shop. Це другий магазин цього бренду в Україні, перший відкрився 10 грудня 2020 року в ТРЦ Lavina Mall.
12 лютого 2021 року компанія «Брокард-Україна» відкрила магазин формату street retail в центрі Тернополя – на вул. Гетьмана Сагайдачного, 4. Магазин площею 185 кв. м став другою роздрібною торгівельною точкою Brocard в Тернополі.
Новий тернопільський Brocard виконано у фірмовому чорно-білому стилі мережі. Для оптимізації пошуку, вибору та придбання необхідного товару магазин розділений на секції, бренди і товарні групи: жіночій і чоловічий простір, зони парфумерії, декоративної косметики, засобів догляду за шкірою і волоссям – щоб б’юті-шопінг був ще більш приємним і комфортним. У новому магазині представлені більше 80 преміальних брендів парфумерії та косметики (Chanel, Dior, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Versace та інші).
Мультибрендовий магазин ISEI, що пропонує кращі засоби по догляду за шкірою, декоративну косметику, а також засоби для прання та прибирання від провідних виробників Японії, Південної Кореї і Європи, відтепер представлений в ТРЦ Forum Lviv. Торговий об’єкт, площею близько 40 кв.м, розмістився на першому поверсі, в сервісній галереї ТРЦ.
“Мережа аптек Подорожник впевнено рухається до досягнення цілі: відкриття 1000 аптеки. Кожне наше наступне відкриття робить якісні ліки та фармацевтичну опіку доступнішими для українців, чим ми дуже пишаємося”, – прокоментував виконавчий директор мережі аптек Подорожник Тарас Коляда. За його словами, ключовим в новій торговій локації є фармацевтична опіка, яку в компанії називають головною складовою сервісу мережі. Аптека характеризується відкритим торговим залом та трейд-маркетинговими активностями.
Нагадаємо, згідно з даними Proxima Research, в останні п’ять років Подорожник– найдинамічніший фарм-рітейл в країні. Компанія стартувала у Львові як «Добра аптека», потім еволюціонували у «Дешева аптека», поки не перейменувалися на «Подорожник». Також мережа розвиває бренд-дискаунтер БАМ.
15 лютого відбулося відкриття нового еко-френдлі магазину лікувальної та декоративної косметики швейцарського бренду VIVASAN в Blockbuster Mall.
У магазині можна придбати ефірні та базові масла, мультивітамінні комплекси, лікувальні креми і гелі, засоби догляду за волоссям і багато іншої продукції.
Читайте також –
Новини fashion-рітейлу за місяць: Inditex, New Yorker, LC Waikiki, Mango та інші