На п’ять років раніше: топ-10 трендів онлайн- і офлайн-шопінгу за версією Facebook

На п’ять років раніше: топ-10 трендів онлайн- і офлайн-шопінгу за версією Facebook

09.02.2021 04:00
  657
rau

У спеціальному звіті Facebook експерти виділили ключові зміни споживчої поведінки при здійсненні покупок в різних каналах, які були викликані пандемією коронавіруса

Цей матеріал доступний російською мовою

Як відмічається у матеріалі MMR.ua, режим самоізоляції і заходи щодо захисту від коронавірусної інфекції прискорили розвиток онлайн-покупок на п’ять років. Щоб оцінити зміни, що відбулися в поведінці споживачів, Facebook підготував звіт Future of Shopping. Ось до яких висновків прийшли експерти:

1. Критерії вибору каналу продажів

При виборі офлайн-магазину споживачі в усьому світі орієнтуються на ціну (75%), безпеку (71%), надійність (68%), близькість до місця знаходження (65%), зручність (65%) і обслуговування (63%).

При виборі онлайн-магазину вони звертають увагу на ціну (76%), надійність (70%), політику повернення (68%), час доставки (68%), зручність (68%) і варіанти доставки (67%).

2. Співпадіння цінностей

Цінності бренду (56%) і відповідальне ставлення до навколишнього середовища (55%) впливають на вибір споживачів.

3. Незручності при здійсненні покупки

В офлайн-магазинах клієнти найчастіше стикаються з втратою часу (38%), функціональними ризиками (37%, продукт закінчився або неможливо приміряти річ), більш високими цінами (35%).

В онлайн-магазинах – з браком інформації про продукти й іншими функціональними ризиками (54%), складністю зробити правильний вибір і психологічними ризиками (44%), більш високими цінами (38%), довгою доставкою (32%).

4. Готовність використовувати доставку

85% покупців протестили або хотіли б протестити безкоштовну доставку до дверей, 71% – платну, 71% – більш пізню доставку, але зі знижкою, 71% – доставку додому з отриманням в короткий проміжок часу, 65% – отримання замовлення в магазині, 59% – безконтактне самовивезення, 56% – доставку до багажника, 52% – отримання замовлень в поштоматах.

5. Очікування поліпшення досвіду покупок

Споживачі чекають від офлайн-магазинів поліпшення досвіду: 40% хотіли б бачити менше відвідувачів, 37% були б раді новим можливостям безконтактної оплати, 23% було б зручно записуватися для відвідування магазину.

В онлайн-магазинах користувачі хотіли б бачити категорії товарів по трендам (38%), за стилем життя (37%, наприклад, молода мама, спортсмен і т.д.), персоналізовані пропозиції після проходження невеликого опитування (36%), купувати по зробленому раніше фото або знаходити по ньому схожі товари (35%), бачити рекомендації на основі минулих покупок (34%), трендові товари на думку друзів з соцмереж (33%), список товарів для досягнення мети (29%, наприклад, обставити спальню ), рекомендації від розумної техніки в домі (29%), прямі ефіри з блогерами (24%) і прямі ефіри з представниками брендів (23%).

6. Раціональне споживання

65% покупок люди роблять раціонально і тільки 35% – спонтанно. При покупці одягу частка емоційних покупок вище – 42%. Продукти та товари для дому частіше купують за планом (68%).

7. Попит на локальні продукти

Під час карантину 33% споживачів стали частіше купувати у місцевих компаній, 32% рекомендували локальний бізнес друзям і родичам, 30% підписалися на сторінку компанії в соцмережах, 23% залишали позитивні відгуки.

Користувачі почали активніше купувати з інших країн: 43% тому що потрібні товари доступні тільки там, 41% через низьку вартість, 31% – більший вибір і 28% – кращу якість.

8. Причини для здійснення повторної покупки

Споживачі здійснюють повторні покупки в онлайн-магазинах з наступних причин: ціна (49%), гарна якість (39%), легко знайти потрібний продукт (37%), надійний сайт (37%), широкий вибір (34%), зручна доставка (30%), надійна оплата (29%).

Для офлайн-магазинів: ціна (50%), якісні продукти (38%), легко знайти потрібний товар (38%), зручне розташування (36%), широкий вибір (34%), акції та знижки (23%), якісне обслуговування (22%).

9. Які комунікації клієнти чекають від брендів

При взаємодії з брендами споживачі хотіли б: акції і знижки (58%), безпеку і здоров’я покупців (41%), активне обслуговування (40%), підтримка спільноти (38%), прозорість поставок (33%), турбота про співробітників ( 33%).

10. Що впливає на лояльність

Споживачі хочуть отримувати в рамках програми лояльності: безкоштовну доставку (55%), спеціальні знижки (54%), безкоштовні повернення (42%), бали, які можна обміняти на подорожі, аксесуари і т.д. (26%), розширений доступ до продуктів (25%), ранній доступ до новинок (25%), більш зручний досвід (18%).

Джерело: MMR.ua

Читайте також –

Euromonitor International: топ-10 світових споживчих трендів 2021 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  91
Усі новини ринку