Чекали як Хатіко: ситуативний маркетинг та жарти рітейлерів і користувачів з приводу відкриття IKEA в Україні
Троллинг від Епіцентр, “шведський стіл” від АТБ, ножиці від Varus і “вхід по талонам”, – як креативили рітейлери та користувачі на тему відкриття першого магазину IKEA в Україні.
Цей текст доступний також російською мовою
Про вихід IKEA в Україну настільки всі звикли жартувати, що ця доля не оминула шведську мережу навіть в день відкриття. І хоча подія дійсно приємна й важлива, інші учасники ринку не відмовили собі в легкому стьобі над конкурентом. Таке собі “Welcome to Ukraine” з виключно гостинним і доброзичливим значенням, хоча й не без лукавства. RAU не оминула цю тему і зібрала найяскравіші жарти по темі.
Вже в день відкриття користувачі помітили цікавий борд біля столичного ТРЦ Blockbuster Mall, у якому, власне, і відкрилася перша у нашій країні IKEA: “Є ідея і є рішення! У ЕПІЦЕНТРІ є ВСЕ!”, який обіграє слоган шведського гіганта: “IKEA Ідеї для вашого будинку”. “До маркетингових війн на кшалт BMW з AUDI ще далеко, але спроба ситуативної реклами зараховується”, – написав Олександр Барабошко.
Також користувач відмітив, що при вході до ІКЕА роздавали захисні брендовані маски Епіцентру.
“Мамкіни маркетологи”, – пожартував, в свою чергу, користувач Петро Волощенко в коментарях на ці витівки.
В АТБ зазначили, що для того, щоб стіл став шведським, купити його в IKEA недостатньо, треба ще зайти за продуктами до АТБ.
На урочистій церемонії відкриття сталося непорозуміння: на всіх почесних гостей не вистачило… ножиць.
Само собою, користувачі не могли пройти повз цю ситуацію. Так, chief digital commerce мережі Varus Олег Спірін запропонував придбати акційні ножиці з декором “Монстрики”. “Допоможемо в будь-якій ситуації”, – пожартував він.
“Сьогодні у Києві відкрилася IKEA, а ми колись під неї заливали бетон”, – ностальгічно згадали на сторінці промислово-будівельної групи Ковальська.
“Welcome to Ukraine, IKEA – a long journey to finally get here”, – написав президент American Chamber of Commerce in Ukraine Енді Хантер. І прикріпив класичний жарт про рітейлера.
Леся Панченко звернула увагу, що на відкриття вхід був по талонам з попередньою реєстрацією.
“Вхід по реєстрації через QR”, – відмітила також Content Creator в Сільпо Юлія Огородник.
Жарти продовжилися в коментарях.
Інші – просто раділи приходу довгоочікуваного бренда.
Відмітились коментатори також в Twitter, поєднавши відкриття IKEA та вислів з інтерв’ю шостого президента України Володимира Зеленського американському каналу НВО, яке миттєво розібрали на цитати і меми.
https://twitter.com/tarasmi/status/1356171325572845570
https://twitter.com/kapitandna/status/1356191923887890433
Читайте також –
Шо, знову?! Як відреагували соцмережі на новину про черговий вихід IKEA в Україну