Новини FMCG за січень: закриття Digma Food Market, рекорди АТБ, сервісний оператор Nhood та інші

Новини FMCG за січень: закриття Digma Food Market, рекорди АТБ, сервісний оператор Nhood та інші

01.02.2021 08:30
  3471
Костянтин Симоненко

Мережа АТБ відкрила більше 120 магазинів за рік, власники Digma Food Market оголосили про закриття мережі, власники Ашан створили сервісного оператора Nhood в сфері девелопменту, активний розвиток мережі «Thrash! Траш», а Novus, Varus і КОЛО нарощують свою присутність в столиці.

Цей матеріал доступний російською мовою

АТБ – рекордсмен

Мережа АТБ підвела підсумки 2020 року, який став рекордним для рітейлера по чистому виторгу, сплаченим податкам і деяким іншим показникам. Зокрема, як написав на своїй facebook-сторінці генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков, мережа в 2020 році відкрила 127 магазинів, а в 59-ти провели реконструкцію. В результаті загальне число торгових точок перевищило позначку в 1200 супермаркетів.

Оборот мережі виріс на 18,2% до 149,8 млрд грн. На думку Бориса Маркова, мережа АТБ виявилася найбільш підготовленою до роботи в умовах форс-мажору. Компанія змогла в оптимально стислі терміни адаптуватися, оптимізувати всі ключові бізнес-процеси, створити всі необхідні умови для безпечної і ефективної роботи співробітників. Також компанія ініціювала і реалізувала «з нуля» десятки масштабних проектів.

Відмова від розвитку мережі Digma

Група компаній Digma Business Group повідомила на початку січня 2021 року про фінальний етап закриття мережі продуктових супермаркетів Digma Food Market. Як повідомили RAU в компанії, процес закриття почався в кінці 2020 року результатами аудиту всіх напрямів бізнесу і в рамках розробки нової стратегії розвитку групи компаній Digma Business Group. Останні десять супермаркетів мережі припинять свою роботу в січні 2021 року.

Закупівлі товару, які знижувалися протягом декількох місяців будуть припинені, залишки – розпродані. Решті співробітників запропонують роботу в інших компаніях групи, або допоможуть в подальшому працевлаштуванні.

Digma

За словами Сергія Кислякова, директора з маркетингу та розвитку бізнесу Digma Business Group, рішення про закриття було ухвалене після аналізу всіх напрямків бізнесу. Відмова від мережі супермаркетів дозволить сконцентруватися на найбільш перспективних напрямках. Нагадаємо, Digma Business Group – група компаній, що включає в себе виробниче підприємство GreenStep, що входить в топ-3 виробників синтепону в Україні, мережу тютюнових кіосків і продуктових павільйонів Аттика, молочний завод “Фабрика Сиру”, продуктову мережу Buffet. У групі компаній працює 1600 Співробітників.

Власники Ашан та Leroy Merlin створюють сервісного оператора Nhood в сфері девелопменту

В ході онлайн-конференції 26 січня Антуан Гролен (Antoine Grolin), сімейний партнер і член Gérance AFM (Асоціація сім’ї Мюльє), голова ради директорів Ceetrus, оголосив про створення в січні 2021 року нової компанії-мультиоператора нерухомості Nhood, що належить AFM.

Нова компанія створена, щоб допомогти власникам активів комплексно «оживляти», відновлювати і перетворювати локації в нові місця для життя і роботи відповідно до концепції «міста 15-хвилинної доступності».

Nhood надає послуги компаніям Ceetrus і Nodi, які володіють об’єктами нерухомості, а також для компаній і брендів AFM (Leroy Merlin, Décathlon, Auchan і т. д.), І для зовнішніх партнерів (Morgan Stanley- Італія, Primonial et CNP-France і ін .). Детальніше про функції і можливості нової компанії можна прочитати тут.

Також, нагадаємо, що в кінці грудня 2020 го був відкритий перший Ашан Drive в Україні. Перший Drive українського підрозділу компанії з’явився в столичному магазині Ашан Біличі на вулиці Берковецькій, 6. Це формат, який передбачає можливість здійснення замовлень онлайн. Всі товари збираються пікером і клієнтові залишається забрати замовлення на облаштованій парковці, не виходячи з машини – це швидкий і комфортний спосіб здійснення покупок для тих, хто за кермом. З огляду на зміни споживчих звичок і настроїв драйви стають популярними і в Україні.

Cупермаркет Novus стане якірним арендатором в київському ТЦ ХІТ MALL

Продуктовий супермаркет Novus вже почав адаптацію свого приміщення площею близько 2450 кв. м в ТЦ ХІТ MALL, відкриття якого заплановано на травень 2021 року. Про це RAU повідомила консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає брокером ТЦ ХІТ MALL. За словами директора RDA Таїсії Литовченко, зведення ХІТ MALL почалося ще в 2018 році, а зараз проект виходить на фінальний етап реалізації.

ХІТ MALL – це чотирьохрівневий торговий комплекс, який знаходиться в густонаселеному житловому масиві на проспекті Перемоги, 134/1. Його загальна площа складе близько 16 000 кв. м, тоді як орендна – майже 10 000 кв. м.

Супермаркет Novus забезпечить клієнтів широким асортиментом свіжих і якісних продуктів харчування і буде працювати на мінус першому поверсі ТЦ. Поруч з супермаркетом планується розмістити й інших рітейлерів з товарами повсякденного попиту. Зокрема – зоомагазин, аптеку, drogerie-оператора і ряд сервісних орендарів

Крім того, в селі Софіївська Борщагівка під Києвом в кінці січня був відкритий додатковий розподільчий центр Novus. Необхідність в іще одному РЦ продиктована розширенням мережі, а також метою збільшення централізації поставок.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, площа нового РЦ становить 5646 кв. м, висота стель 15 м, приміщення призначене для зберігання 5200 палето-місць. На складі зберігаються 1 400 позицій SKU (це більше 2 млн одиниць товару). Він допоможе оптимізувати прийом конкурсних торгів зі складу до магазинів, забезпечить оптимальні залишки продукції в супермаркетах, щоб на клієнтів завжди чекав свіжий товар в достатній кількості.

Fozzy Group почав активний розвиток мережі «Thrash! Траш»

З початку грудня мережа продуктових маркетів «Thrash! Траш» поповнилася п’ятьма магазинами (в Києві, Ірпені, Софіївській Борщагівці, Одесі та м Баранівка Житомирської області). Ще один магазин розпочав роботу 29 січня в Прилуках за адресою вул. Вокзальна, 3. Про це стало відомо з офіційних ресурсів рітейлера.

В асортименті магазину представлено близько 3000 SKU – від товарів власного імпорту до традиційних українських продуктів. Детальніше розглянути новий магазин можна тут.

Thrash Траш

Нагадаємо, мережа продуктових маркетів «Thrash! Траш! » була створена в 2016 році компанією Fozzy Group. Перші 29 з 30-ти відкритих магазинів – це переформатувані колишні магазини Сільпо. Станом на кінець 2020 року мережа об’єднувала 57 магазинів в 29-ти містах і селищах країни.

Varus – перший в 2021-му

Одним з перших в новому році розширив свою мережу рітейлер Varus. 5 січня 2021 року відбулося відкриття нового супермаркету Varus в Києві за адресою: вул. Деміївська, 27. Як повідомила RAU прес-служба компанії, це вже 16-й магазин мережі в столиці. Площа торгового залу становить 476,3 кв. м. Станом на січень 2021 року торгова мережа налічує 103 супермаркети.

Новий магазин, крім основних відділів, обладнаний власною пекарнею і автоматом для приготування соків-фреш. Також клієнти можуть придбати вже готові страви у відділі кулінарії. Детальніше розглянути, як виглядає магазин, можна тут.

Розширення КОЛО

Намагається не відставати від конкурентів і одна з найдинамічніших мереж магазинів КОЛО. 21 січня був відкритий черговий магазин в Києві, на території ЖК Файна Таун за адресою Салютна, 2. У своєму інтерв’ю на RAU Summit 2020 Сергій Войцеховський, член ради директорів BGV Group і co-founder мережі КОЛО, розповів про те, як була змінена асортиментна матриця на догоду споживачам для максимальної зручності здійснення покупок.

У нових магазинах КОЛО враховується бачення категорій товарів очима споживачів. Фактично існує два типи магазинів КОЛО. Перший називається «біля дому», а другий – «на потоці». У кожного з цих кластерів є підвиди, сегментовані в залежності від асортиментно-цінової пропозиції товарів (дешевих або подорожче), які представлені на полицях. Тобто рітейлер враховує платоспроможність споживачів в конкретному житловому масиві. Це дозволяє, з одного боку, працювати системно, а з іншого – максимально враховувати запити жителів певного району.

Читайте також –

Підсумки 2020 року в FMCG: поглинання, нові формати, відкриття, злети і падіння


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку