Власники Ашан і Leroy Merlin створюють сервісного оператора Nhood в сфері девелопменту

Власники Ашан і Leroy Merlin створюють сервісного оператора Nhood в сфері девелопменту

26.01.2021 04:00
  863
Костянтин Симоненко

Нова компанія створена, щоб допомогти власникам активів комплексно “оживляти”, відновлювати і перетворювати локації в нові місця для життя і роботи відповідно до концепції “міста 15-хвилинної доступності”.

Цей матеріал доступний російською мовою

В ході онлайн-конференції 26 січня Антуан Гролен (Antoine Grolin), сімейний партнер і член Gérance AFM (Асоціація сім’ї Мюлье), голова ради директорів Ceetrus, оголосив про створення в січні 2021 року нової компанії-мультіоператора нерухомості Nhood, що належить AFM.

Тим самим офіційно оформляється поділ активів компаній Ceetrus і Nodi, з одного боку, а також злиття команд Ceetrus і Nodi в рамках нової компанії Nhood. Ці об’єднані команди будуть надавати послуги федерації незалежних підприємств AFM та інших партнерів.

Nhood – це новий мультіоператор нерухомості, який займається оновленням міської нерухомості. Досвід компанії охоплює повний спектр послуг в управлінні нерухомістю, експлуатації та комерціалізації, управлінні активами, благоустрій і девелопмент.

Етьєн Дюпюї (Etienne Dupuy) призначений генеральним директором Nhood. Він відповідає за координацію та реалізацію стратегії управління та інвестицій з потрійним позитивним впливом: соціальним, екологічним, економічним (Люди, Планета, Прибуток). Йдеться про відновлення і перетворення ділянок, які Nhood спочатку буде оцінювати на базі суворої методології, яка враховує екологічні / кліматичні, соціальні та економічні впливи на роботу своїх об’єктів, їх оновлення і розвиток.

Він буде покладатися на місцеві команди в десяти країнах, які поділяться своїм досвідом у відновленні існуючих локацій. Зокрема, Марко Балдуччі буде управляти компанією Nhood в Україні.

Місцеві команди будуть нести відповідальність за анімацію, спільне створення, перетворення і відновлення локацій в нові зручні місця для проживання, стійкі до зміни клімату і кризи в галузі охорони здоров’я. Створення комфортного середовища проживання відображено в девізі компанії “better places” (міняємо об’єкти на краще), а назва Nhood – це скорочення від слова сусідство (neighborhood), яке є міжнародним і присвоєно 10 філіям в різних країнах.

У підсумку передбачається реалізувати такі ідеї:

  • Змішане використання об’єктів, багатофункціональність комплексів для різних класів і поколінь жителів
  • Зміцнення соціальних зв’язків і усунення соціальних бар’єрів, створення і розвиток сервісів поруч з домом, в тому числі так званих “третіх місць” (де люди проводять час між будинком і роботою, парки, церкви, місця відпочинку)
  • Спільне будівництво із зацікавленими сторонами,
  • Сприяння розвитку місцевої та регіональної економіки (створення робочих місць, пожвавлення локацій).
  • Реінтеграція біорізноманіття на території об’єктів, дезактивація грунту і т.п.
  • Підключення до громадського транспорту, розвиток soft mobility (наприклад, велотранспортної інфраструктури)
  • Сертифікація об’єктів, особливо по стандартам Breeam in Use.

У число об’єктів, які йдуть до цієї мети в 2021 році, входять колишнє занедбане родовище 3 Suisses, La Maillerie, в Вільньов-д’Аск, яким керує Nhood France; район залізничного вокзалу в Віго (Іспанія); і квартал Cores в Брашові (Румунія).

Nhood надає послуги компаніям Ceetrus і Nodi, які володіють об’єктами нерухомості, а також для компаній і брендів AFM (Leroy Merlin, Décathlon, Auchan і т. Д.), і для зовнішніх партнерів (Morgan Stanley- Італія, Primonial et CNP-France і ін .).

В Україні компанія вже активно надає послуги по комерціалізації. Також нещодавно було підписано договір про співпрацю з компанією Décathlon на супровід відкриття кількох магазинів мережі.

«Разом ми збираємося створити багатофункціональні місця, які зроблять революцію в місті і в рітейлі. Ми проектуємо ці місця з потрійним позитивним впливом, надихаючись концепцією міста 15-хвилинної доступності. Створення компанії, яка надає послуги в сфері нерухомості – це наша основна перевага. Більш гнучкі як підприємці і партнери власників нерухомості, ми використовуємо наші ноу-хау в різних напрямках, як можна ближче до низовому рівню зі збереженням автентичності та відповідальним ставленням», – говорить Антуан Гролен, глава Nhood.

За словами Етьєна Дюпюї, компанія прагне до екологічно безпечного і відповідального відновленню кожного об’єкта, покращуючи умови життя жителів.

“Ми починаємо з території і створюємо райони для тих, хто живе, працює і приїжджає в них. Ми також створюємо нові сервіси: управління ресурсами, поліпшення районів і т. д. Три осі позитивного впливу призводять до синергії, що приносить користь як можна більшій кількості людей. Ми переконані, що ця інвестиційна та управлінська стратегія є найкращою в середньостроковій і довгостроковій перспективі”, – говорить керуючий директор Nhood.

Довідка. Nhood – новий гравець у відродженні міської нерухомості. Його завдання – пожвавлення, експлуатація та комерціалізація багатофункціональних об’єктів, управління активами, розвиток і просування більш стійких до негативних впливів, екологічних міст з широким міксом різних функціоналів (місцеві магазини, житло, офіси, місця відпочинку тощо). Nhood об’єднує компетенції і ноу-хау в сфері нерухомості 1029 експертів з 10 європейських країн для постійного відновлення і трансформації портфеля в управлінні з майже 300 комерційних об’єктів в Європі. Заплановано також 30 000 житлових будинків в 40 проектах і 23 проекту з девелопменту. Нерухомість, яку може обслуговувати Nhood, оцінюється більш ніж в 8 млрд євро.

Читайте також –

Ганна Корягіна, Ceetrus Ukraine: Рітейл-парк – новий виток розвитку українського ринку комерційної нерухомості


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку